צמד לדאבור במדי זלצבורג, 30 דקות לסולומון בשחטאר

מואנס דאבור
מואנס דאבור | Gettyimages

החלוץ הלוהט הבקיע לזכות המוליכה האוסטרית ב-0:3 מול וולפסברגר. הקשר נכנס כמחליף (60) ב-0:1 של המוליכה באוקראינה. תומר חמד שיחק 17 דקות בהפסד ק.פ.ר 3:0 לברנטפורד

(גודל טקסט)

מונאס דאבור שיחק היום (שבת) 90 דקות וכבש צמד שערים (4 ו-68) ב-0:3 של קבוצתו האוסטרית זלצבורג על וולפסברגר במחזור ה-20 של הליגה. זלצבורג בראש הטבלה עם 51 נקודות, 14 יותר מאשר לשנייה, לאסק לינץ.

מנור סולומון נכנס כמחליף בדקה ה-60 ושיחק 30 דקות בניצחון קבוצתו שחטאר דונייצק 0:1 על צ'ורנומורץ מהתחתית. שחטאר צועדת בביטחה בראש טבלת הליגה באוקראינה עם 51 נקודות, שבע יותר מאשר לשנייה, דינמו קייב.

אלי בבייב שיחק 90 דקות בתיקו 0:0 של סומגאייט, נועלת טבלת הליגה באזרבייג'אן נגד קבוצת הצמרת סבייל. הישראלי סייע לקבוצתו להשיג נקודה יקרה במאבקיה בתחתית. אמיר עגייב נכנס כמחליף בדקה ה-88.

בצ'מפיונשיפ באנגליה, ק.פ.ר ותומר חמד הפסידו 3:0 לברנטפורד. החלוץ הישראלי עלה כמחליף בדקה ה-73, ולא הצליח לסייע לקבוצתו במשחק החוץ.

בסקוטלנד נפגשו היברניאן של אופיר מרציאנו וסלטיק של ניר ביטון ל"דרבי ישראלי" ברבע גמר הגביע. שני הליגיונרים השלימו 90 דקות, אך השוער הישראלי לא הצליח למנוע משחקני סלטיק להבקיע פעמיים והאלופה הסקוטית עלתה לחצי הגמר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי