רביעייה ראשונה בקריירה לדאבור. צפו בהפסד של כהן

מואנס דאבור
מואנס דאבור | Gettyimages

החלוץ התפוצץ ב-1:5 של זלצבורג על אוסטרינה וינה, תורג'מן נכנס בדקה ה-72. הישראלי ואינגולשטאט הוליכו על סנדהאוזן, אך נוצחו 2:1 משער בתוספת הזמן ושקעו עמוק במקום האחרון בטבלה. 1:2 לסלטיק על ריינג'רס

קבוצות: סלטיק
(גודל טקסט)
זלצבורג – אוסטריה וינה 1:5

את הערב הזה מואנס דאבור לא יישכח לעולם. חלוץ נבחרת ישראל הפציץ רביעייה בפעם הראשונה בקריירה (34, 75, 86 ו-90), העלה את מאזנו ל-16 שערי ליגה העונה (ו-30 בכל המסגרות) והגדיל את הפער מהדולק אחריו בפסגת טבלת הכובשים לחמישה כאשר הוא בדרך הבטוחה להיות מלך שערי הליגה האוסטרית עונה שנייה ברציפות. אנשי סביליה, קבוצתו בעונה הבאה, בוודאי מלקקים את האצבעות.


זלצבורג, קבוצתו של החלוץ הישראלי, גברה על אוסטריה וינה 1:5 במשחק פתיחת הפלייאוף העליון באוסטריה והפער בינה לבין לאסק לינץ, שחזרה לתמונת האליפות הודות לקיזוז, עומד כעת על ארבע נקודות. אלון תורג'מן עלה מהספסל ורשם 18 דקות בשורות המפסידה שנותרה במקום החמישי.


90'+3 1. Sieg in der Meistergruppe ✅#RBSFAK 5-1 pic.twitter.com/sceESfFygf

— FC Red Bull Salzburg (@RedBullSalzburg) March 31, 2019


סלטיק – ריינג'רס 1:2
ללא ניר ביטון שנותר מחוץ לסגל, מוליכת הפרמיירשיפ הסקוטית פתחה את המשחק בסלטיק פארק עם לחץ על היריבה הגדולה והרבתה לסכן את השער. בדקה ה-27 המארחת עלתה ליתרון לאחר התקפה מתפרצת לתפארת. ג'יימס פורסט מסר כדור עומק נהדר שחתך את כל ההגנה של ריינג'רס לעבר אודסון אדוארד והחלוץ הצעיר דהר לעבר השער ובקור רוח בעט לפינה והכניע את השוער הוותיק אלן מקגרגור.


ארבע דקות חלפו וחלוץ האורחת אלפרדו מורלוס השאיר את קבוצתו בעשרה שחקנים אחרי שפגע בסקוט בראון ללא כדור. בדקה ה-63 האורחים חזרו למשחק והשיגו את השוויון. לאחר פעולה אישית גדולה של ראיין קנט בתוך הרחבה. זה כבר היה נראה בדרך לחלוקת נקודות, אבל ארבע דקות לסיום ה-90 סלטיק כבשה את שער הניצחון. אודסון אדוארד הפעם בתפקיד המבשל מצא את ג'יימס פורסט שנשאר מול השוער וכבש ושלח את הקהל הירוק לחגיגות. 



הקהל של סלטיק בטירוף (Gettyimages)


אינגולשטאט – סנדהאוזן 2:1
כשהיא סופרת כבר ארבעה הפסדים רצופים, המארחת עלתה עם הקפטן הישראלי אלמוג כהן במטרה אחת והיא לנצח בקרב התחתית, ולצאת מהמקום האחרון בבונדסליגה השנייה. זה התחיל נהדר עבור איגולשטאט שעלתה ליתרון כבר אחרי 12 דקות. ג'ונתן קוצקה הגביה את הכדור לתוך הרחבה וביורן פאולסן הגיע עם הראש ונגח מקרוב לרשת. 


בדקה ה-55 סנדהאוזן השיגה את השוויון. קווין ברנס התגבר על השומר שלו ונגח כדור שהוגבה לרחבה ומצא את הפינה הקרובה. עמוק בתוך תוספת הזמן הגיע המהפך של האורחים. אנדרו ווטן כבש את שער הניצחון בדקה ה-92 ונתן לסנדהאוזן קצת אוויר במאבקי התחתית. אינגולשטאט נמצאת בצרות כשהיא עדיין תקועה במקום האחרון בליגה עם 19 נקודות בלבד, ופספסה הזדמנות לגבור על יריבה מהתחתית ולהתקרב לקו האדום. כעת נותרו רק עוד  שבעה מחזורים לסיום והפער מחוף מבטחים צמח לשבע נקודות, וחמש מהמקום שמוליך למבחנים.



אלמוג כהן. אינגולשטאט בצרות אחרי הפסד חמישי ברציפות  (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי