דויד בויסן: "טביב דרש מהמאמן לא לתת לי ולבניון לשחק"

בויסן
בויסן | דני מרון

שחקן בית"ר ירושלים לשעבר התראיין בתקשורת השבדית והתייחס לחצי העונה ששיחק בישראל: "זה היה החוזה הכי טוב בקריירה, אבל התקופה הייתה פשוט משוגעת. לא עברתי לשם בשביל הכסף, אלא בשביל לשחק כדורגל"

(גודל טקסט)

דויד ביוסן הדני-ישראלי בן ה-27 פתח היום (ראשון) עונה בליגה השבדית במדי הלסינגבורג העולה החדשה. לקראת משחק הפתיחה נגד נורשפינג. הקשר ערך ראיון מיוחד ב-' fotbollskanalen' ובין היתר דיבר על חצי העונה בבית"ר ירושלים בה שיחק רק ארבע פעמים תחת בני בן זקן ולא הסתיר כי האשם היחיד לכישלון המקצועי היה לו אחר מאשר בעלי הקבוצה בעונה שעברה אלי טביב שרצה להיפטר ממנו עקב חוזהו הגבוה.

"התקופה שלי בבית"ר ירושלים הייתה פשוט משוגעת, אני מספר את כל מה שעבר עלי לחברים הקרובים שלי והם פשוט לא מאמינים לי. אני יכול להבין אותם כי אפילו אני לא האמנתי שהדברים האלה עברו עליי".

"זה ללא ספק היה החוזה הכי טוב בקריירה שלי. אבל אחרי כמה שבועות במועדון בעלי הקבוצה שבכלל מתגורר במיאמי התקשר למאמן ואמר לו: 'אני רוצה שהשחקן הזה והשחקן הזה לא ישחקו יותר, אני רוצה שהם יעזבו כי אני מעוניין למכור את הקבוצה'. הוא דיבר עלי ועל יוסי בניון, דבר שגרם לרעש תקשורתי".


"החברים שלי לא מאמינים לסיפורים שלי" (דני מרון)

"כל יום היה סיפור חדש. הייתה קבוצת וואטספ שבו כתבו את הסגל למשחק הבא. שמי תמיד היה שם כי הם רצו אעשה טעות ושהם לא ישלמו את השכר שלי. למרות שתמיד הגעתי ידעתי מה יקרה. החפצים לא היו בארון שלי, מכווין שבכלל לא הייתי משחק. זה קרה כמעט כל שבוע. פשר לומר שהבעלים ניצח בקרב נגדי, היה לי חוזה ארוך טווח והשארתי את הכסף שלי שם".

"החלטתי להישאר על סוף העונה כי חצי מהחיים שלי נמצאים בישראל. וגם היה לי חוזה טוב, אבל החלטתי לעזוב. יכולתי להישאר ולקחת את הכסף אבל זה לא הסגנון שלי, לא עברתי לשם בשביל הכסף, אלא בשביל לשחק כדורגל".

בויסן שנחשב לשחקן די בעייתי לכל אורך הקריירה שלו, עזב את ישראל בקיץ 2018 לאלפסבורג השבדית, שם שיחק במשך חצי עונה אפילו פחות מאשר בבית"ר כאשר רשם שלוש הופעות בלבד בהן רשם רק 108 דקות ולא כבש או בישל אף שער. שחקן נבחרת דנמרק הצעירה לשעבר ינסה לפתוח דף חדש בהלסינגבורג.


מקווה להחזיר את הקריירה למסלול הנכון במדי אלפסבורג (האתר הרשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי