מואנס דאבור: "אני כל הזמן עוקץ את השחקנים האוסטרים"

דאבור וכיאל
דאבור וכיאל | מאור אלקסלסי

חלוץ זלצבורג ניפץ את שיאו של ערן זהבי והפך לליגיונר שהבקיע הכי הרבה שערים בעונה אחת הודות לצמד בגביע, ובראיון ב-103FM דיבר גם על ה-2:4 בנבחרת: "הם מעריכים אותנו יותר, אבל עדיין מאמינים שזה תלוי בהם"

(גודל טקסט)

כוכב נבחרת אוסטריה ורד בול זלצבורג, מואנס דאבור, התראיין הערב (חמישי) בתכנית הספורט ב-103FM אחרי שכבש צמד ב-45 דקות במשחק גביע של קבוצתו אמש והפך לליגיונר שהבקיע באירופה בעונה אחת יותר מכל אחד אחר – 32 שערים העונה בכל המסגרות, כך שעקף את שיאו של ערן זהבי: מ-2017.

"נתתי צמד ובישול ויצאתי כבר במחצית", סיפר דאבור על המשחק בו נופץ השיא, "זה לא היה מזלזול, פשוט הובלנו 0:4 וזה היה משחק גמור. בעזרת השם ננצח גם בליגה ביום ראשון במשחק עונה נגד לינץ, אנחנו רק ארבע נקודות מהם אחרי שנעשה קיזוז לראשונה וזה משחק חוץ".

מה אומרים לו באוסטריה על ה-2:4 של הנבחרת: "הם התאוששו מההפסד, לפחות השחקנים שאיתי בקבוצה. עד עכשיו אני כל הזמן עוקץ אותם, אז הם עוד לא מדברים על המשחק. זה עבר ועד הגומלין יש עוד הרבה משחקים ונצטרך לעשות את העבודה גם במשחקים האלה. התקשורת האוסטרית וגם השחקנים עצמם לא מרוצים ומאוכזבים, הם לא חשבו להיות עם אפס נקודות משש אפשריות, אבל הם עדיין מאמינים שזה תלוי בהם. הם כן מעריכים אותנו הרבה יותר".

אם הוא שומע מסביליה מאז שחתם: "אני בקשר ויודע שהתחלף המנהל המקצועי, אבל מקווה שהכל יהיה בסדר".


"מקווה שבסביליה הכל יהיה בסדר" (האתר הרשמי של זלצבורג)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי