תומר חמד: "מנסה ליהנות מכל רגע". צפו בצמד שהבקיע

תומר חמד חוגג
תומר חמד חוגג | Gettyimages

החלוץ העלה את מאזנו העונה לשבעה שערים אחרי ה-0:4 של קווינס פארק ריינג'רס על סוונזי, נבחר למצטיין המשחק וסיפר בשיחה לספורט1: "רוצה לסיים את העונה בטעם טוב". בממלכה החמיאו: "הופעה מרשימה שלו"

(גודל טקסט)
קווינס פארק ריינג'רס נפרדה מסטיב מקלארן בעקבות שלושה ניצחונות בלבד בחודשים ינואר, אפריל ומארס והידרדרות לתחתית, אבל אתמול (שבת) היא התפוצצה עם 0:4 על סוונזי, כשמעל כולם ניצב תומר חמד – שזכה לאמון מהמאמן הזמני ג'ון אוסטס, שקודם לכן היה בצוות של מקלארן, והחזיר עם שני שערים.


לחמד יש העונה שבעה שערים אחרי הצמד אתמול, רק שניים מהם מ-11 מטר, והופעתו המרשימה בעיקר סייעה לקווינס פארק ריינג'רס לקפוץ עד למקום ה-17 ולהגדיל את הפער מהקו האדום לשמונה נקודות, כשנותרו עוד 12 בקופה. 


בשיחה עם ספורט1 סיפר תומר חמד  "ניצחון סופר חשוב בשבילנו בתקופה חשובה. כל נקודה יקרה לנו, עשינו כקבוצה משחק מצויין ובאופן אישי אני שמח לעזור לקבוצה. אחרי עונה לא קלה שהפסדתי המון משחקים בגלל הפציעה, אני מנסה לפחות עד סוף העונה לעשות את המקסימום. אני רוצה ליהנות מכל רגע, כי לצערי לא שיחקתי הרבה העונה. אני חושב שעכשיו זה הזמן שלי לסיים בהרגשה טובה את העונה וגם מבחינה קבוצתית שנסיים בטעם טוב את העונה".


ואחרי תצוגה כזו, גם בממלכה הרעיפו שבחים על החלוץ. "הוא היתל בצורה מבריקה בקרטר-ויקרס כדי לפנות לעצמו שטח בשער הראשון והראה המון נחישות כדי להכניע את מייק ואן דר הורן בשערו השני", נכתב בממלכה על הופעת הישראלי שזכה לציון 9 ונבחר למצטיין, "הוא גם יכול היה לסיים עם שלושער. הוא יצר המון בעיות להגנת סוונזי וזו הופעה מרשימה שהגיעה בתקופה פחות טובה מבחינתו".


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4️⃣SOME! #QPR #QPRSWA

A post shared by officialqpr (@officialqpr) on



גם אוסטס היה מרוצה מהישראלי ואמר: "זו הייתה הופעה מצוינת. רצינו לפתוח את המשחק בסערה ותכנית המשחק שלנו עבדה. אנחנו עדיין נלחמים נגד הירידה, אבל זו הייתה הופעה פנטסטית".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי