צפו בתקציר: 90 דקות לאלמוג כהן, דאבור כבש בניצחון זלצבורג

אלמוג כהן
אלמוג כהן | Gettyimages

הקפטן רשם עוד משחק מצוין, אך אינגולשטאט הסתבכה עם 1:1 ביתי נגד קיל. הפער מהקו האדום: ארבע נקודות. החלוץ העלה את מאזנו ל-17 שערי ליגה העונה ב-1:3 על שטורם גראץ. ארבע דקות לתורג'מן

(גודל טקסט)

אחרי שתומר חמד וליאור רפאלוב כבשו בסוף השבוע, היום (ראשון) עוד נציגים ישראלים רשמו הופעות מכובדות.

בגרמניה, אלמוג כהן פתח במדי אינגולשטאט מהליגה השנייה כשזו אירחה את הולשטיין קיל. קבוצתו של הקפיטן הישראלי עלתה ליתרון בדקה ה-13, אך שער שוויון בדקה ה-53 מנע ממנה ניצחון. הנקודה העלתה את אינגולשטאט למקום ה-17 בליגה והיא נמצאת ארבע נקודות מתחת הקו האדום.

מונאס דאבור פתח בהרכב זלצבורג, שהגיעה אחרי חמישה ניצחונות רצופים בכל המסגרות וחזרה מפיגור ביתי ל-1:3 מרשים על שטורם גראץ. חלוץ נבחרת ישראל הבקיע את השני של קבוצתו (67) והעלה את מאזנו ל-17 שערי ליגה העונה ו-34 בכל המסגרות.


עונה חלומית. מואנס דאבור (Gettyimages)

זלצבורג הגדילה את הפער בפסגת הטבלה ל-9 נקודות והיא בדרך הבטוחה לאליפות נוספת. עוד באוסטריה, אלון תורג'מן עלה מהספסל של אוסטריה וינה בדקה ה-86 ולא סייע לקבוצתו שסיימה ב-1:1 בחוץ נגד וולפסברגר במסגרת המחזור ה-25. 

ביוון, עומרי אלטמן פתח בהרכב פנאתינייקוס שאירחה את כרתים אבל נפצע תוך 28 דקות והוחלף. המשחק נגמר בהפסד פאו 3:1. עוד ביוון, ביברס נאתכו ראה מהספסל את קבוצתו אולימפיאקוס מביסה 0:4 את קסאנטי.

בסקוטלנד, ניר ביטון נותר מחוץ לסגל סלטיק שהעפילה לגמר הגביע הסקוטי שם היא תפגוש את הארטס. האלופה והמוליכה הביסה 0:3 את אברדין, שסיימה את המשחק בתשעה שחקנים, והשלימה את המשימה ללא מאמץ מיוחד.

בארה"ב, קני סייף שיחק 90 דקות הלילה כשקבוצתו סינסינטי מה-MLS התארחה אצל לוס אנג'לס והפסידה 0:2. גם סקרמנטו רפובליק של דקל קינן מה-USL שיחקה הלילה, והישראלי שותף 90 דקות אך קבוצתו הפסידה 0:1 לפורטלנד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי