בעקבות הצמד: תומר חמד נכנס לנבחרת השבוע בצ'מפיונשיפ

תומר חמד חוגג
תומר חמד חוגג | Gettyimages

האתר הנחשב 'WhoScored' העניק לחלוץ ציון של 9.9 לאחר ה-0:4 על סוונסי, בנוסף עוד שלושה שחקני ק.פ.ר נכללו ב-11. רק דוויט גייל שכבש שלושער במדי ווסט ברומיץ' הקדים את הישראלי עם ציון 10

(גודל טקסט)
תומר חמד שהתחיל את העונה בברייטון והושאל לק.פ.ר, שם מעביר את רב המשחקים על הספסל, עובר את אחת העונות המאכזבות שלו בשנים האחרונות. אבל ברגע שהחלו השמועות כי הוא החלוץ בן ה-32 ישוב לכדורגל הישראלי אחרי שמונה שנים, הזכיר חמד שיש לו מה לתרום מעבר לים לאחר שכיכב עם צמד ב-0:4 על סוונסי וציין את כיבושו השביעי בליגת המשנה באנגליה.


הופעתו הנהדרת של החלוץ הישראלי לא הרשימה רק את הצוות המקצועי של הקבוצה הלונדונית, אלא את כל הליגה כולה וניתן להיווכח מכך שאתר WhoScored שמנתח שחקנים על פי סטטיסטיקות מתקדמות, הכניס את חמד לנבחרת השבוע של הצ'מפיונשיפ עם ציון כמעט מושלם של 9.9 ולמעשה רק דוויט גייל שכבש שלושער במדי ווסט ברומיץ' הקדים את הישראלי עם ציון 10.


פרט לצמד השערים חמד בעט שבע פעמים לכיוון השער של הקבוצה הוולשית, ביצע דרביל מוצלח, זכה בתיקול הגנתי וניצח לא פחות משישה מאבקי אוויר. יחד עם החלוץ, נכנסו גם הקשר מאסימו לונגו שכבש את השער הרביעי של ק.פ.ר וצמד שחקני ההגנה אנחל ראנגל הספרדי ודרנל פורלונג האנגלי.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Championship Team of the Week – Chelsea loanee Mason Mount makes the best rated XI after netting a hat-trick for Derby #whoscored #football #championship #derby #chelseafc #chelsea #qpr #queensparkrangers #westbrom #astonvilla #blackburn #stoke #bristolcity

A post shared by WhoScored (@_whoscored) on


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי