צפו: 1:3 לכהן ואינגולשטאט, שער נקי למרציאנו נגד סלטיק

אלמוג כהן
אלמוג כהן | AFP

הקשר השלים 90 דקות וסייע לקבוצתו להיחלץ מהמקום האחרון, הפער מהמקום ה-16 המוביל למשחקי המבחן צומק לנקודה. השוער הצטיין ב"דרבי הישראלי". וגם: בישול לנאתכו באולימפיאקוס, דאבור לא כבש וזלצבורג מעדה

(גודל טקסט)

שבוע חדש יצא לדרך ובזמן שהכדורגל הישראלי ישוב רק מחר (שני) מחופשת החג, ברחבי אירופה משחקים כרגיל וגם הלגיונרים נטלו חלק בניסיון לסייע לקבוצותיהם.

בגרמניה, אינגולשטאט בהובלת הקפטן אלמוג כהן ניצחה 1:3 קריטי מאוד מבחינתה במשחק חוץ נגד ארמיניה בילפלד, תוצאה שמקפיצה את הישראלי וחבריו מהמקום ה-18 והאחרון אל המקום ה-17, מרחק נקודה ממאגדבורג שבמקום ה-16 המוביל למשחקי המבחן. כהן השלים 90 דקות במשחק הליגה השלישי ברציפות בו קבוצתו לא הפסידה וכבשה שלישייה ממצב נייח וממתפרצות, כשנותרו ארבעה מחזורים לסיום.

בסקוטלנד נערך "הדרבי הישראלי" בין היברניאן של אופיר מרציאנו לסלטיק של ניר ביטון, משחק בו האלופה שבדרך לא הצליחה להכניע את הישראלי והמשחק הסתיים ב-0:0. אופיר מרציאנו היה המצטיין וסייע לקבוצתו להגדיל את רצף המשחקים ללא הפסד לשמונה, סלטיק מנגד משחק ליגה שני ברצף ללא ניצחון, עדיין ללא ביטון הפצוע שצפה מהיציע.


מרציאנו. רשת נקייה נגד האלופה (Gettyimages)

בליגה האוסטרית, מואנס דאבור שיחק 57 דקות בלבד ולא כבש כשקבוצתו רד בול זלצבורג סיימה בחוץ ב-1:1 נגד סט. פולטן, מעידה שלא פגעה ביתרונה בפסגה. זלצבורג נותרה ב-10 שחקנים כבר בדקה השלישית, אבל למרות זאת עלתה ליתרון מפנדל של פרבליאק –  משמע שהמאמן רוזה לא אפשר לישראלי לבעוט. זלצבורג גם ספגה במחצית השנייה בפנדל וכאמור סיימה ב-1:1. בנוסף, אלון תורג'מן נכנס כמחליף בדקה ה-71 והיה מעורב בהתקפה שהובילה לשער השוויון של כריסטוף מונשצ'ין, כובש הצמד. קבוצתו סיימה בתיקו 2:2 עם לאסק לינץ שבמקום השני.

בליגה הקפריסאית, פארלמיני קבוצתם של צמד הלגיונרים בוריס קליימן ושובל גוזלן, סיימה בתיקו 2:2 עם אנורתוסיס. השוער ספג צמד שערים מהחלוץ ראיו, שובל גוזלן לא שותף.

בליגה היוונית, עומרי אלטמן הפצוע לא שותף בהפסד פנאתינייקוס 2:0 לאטרומיטוס ואילו ב-1:3 של אולימפיאקוס בחוץ על לאריסה זכה ביברס נאתכו לשש דקות בלבד, אולם הוא הספיק לבשל לקוקה את השער האחרון במשחק. אגב, פאוק סלוניקי זכתה רשמית באליפות וכמו מכבי תל אביב, גם היא בשלב זה בלתי מנוצחת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי