שער ניצחון דרמטי ובישול לתורג'מן, 80 דק' לסולומון בשחטאר

אלון תורג'מן
אלון תורג'מן | Gettyimages

אחרי הצמד במחזור האחרון, החלוץ שוב להט וסידר לאוסטריה וינה 1:2 על סט.פולסן בדקה ה-94. הקשר הוחלף על ידי קאיודה ב-0:1 על מריאופול. דאבור לא שותף בהפסד זלצבורג, 90 דקות למרציאנו ב-1:1 של היברניאן

(גודל טקסט)
אחרי שהשלים 90 דקות במשחק העונה נגד דינמו קייב, מנור סולומון קיבל גם הערב (ראשון) את הקרדיט בהרכב שחטאר דונייצק בניצחון החוץ 0:1 על מריאופול במסגרת המחזור ה-26 בליגה האוקראינית משער וולינגטון נם (12) הברזילאי.


סולומון פינה את מקומו בדקה ה-80 ללארי קאיודה ובסיום קבוצתו הגדילה זמנית את הפער בפסגת הטבלה ל-10 נקודות כשנותרו עוד 18 בקופה. התוצאה הייתה יכולה להיות גבוהה יותר, אך שחטאר הסתפקה ב-0:1 קטן לאחר שהחמיצה שני פנדלים ולא ניצלה את העובדה שמריאופול שיחקה ב-10 שחקנים החל מהדקה ה-50.


אחרי תצוגת השיא נגד סלטיק, אופיר מרציאנו השלים 90 דקות ב-1:1 של היברניאן בבית נגד הארטס במסגרת המחזור ה-35 בליגה הסקוטית. בעקבות התיקו, שהיה המשחק השביעי ברציפות ללא הפסד, קבוצתו של הישראלי שמרה על פער שלוש הנקודות מהמפסידה ונותרה במקום החמישי כאשר ארבע נקודות מפרידות בינה לבין קילמרנוק הרביעית.


באוסטריה, אחרי השער המדהים במחזור שעבר, מואנס דאבור לא שותף בהפסד המפתיע של רד בול זלצבורג 2:1 לוולפסבורגר, אותה היא כזכור ניצחה רק לפני ארבעה ימים. קבוצתו של הישראלי פספסה הזדמנות לסגור את סיפור האליפות, אותה היא ככל הנראה תבטיח במחזור הבא.


תביאו לאלון תורג'מן את סט. פולסן כל יום. אחרי הצמד במחזור שעבר, החלוץ בישל את הגול שקבע 1:1 וכבש בעצמו את שער הניצחון (94) ב-1:2 של אוסטריה וינה על אותה סט. פולסן והוא עם שלושה שערים ובישול בארבעה ימים. הישראלי החמיץ מהנקודה הלבנה עמוק בתוך תוספת הזמן, אך הגיע ראשון לריבאונד וסידר ניצחון סופר דרמטי עם השישי שלו בליגה העונה.  


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי