צפו בתקציר: 0:2 לאלופה שנגחאי סיפג על גוואנגז'ו ר.פ וזהבי

ערן זהבי
ערן זהבי | אתר הליגה הסינית

אחרי ההדחה המשפילה מהגביע הסיני באמצע השבוע, ערן זהבי (90 דקות) וקבוצתו שבו לסורם גם בליגה כשנכנעו לשערים של שנגלונג והולק. דיא סבע נותר מחוץ לסגל

(גודל טקסט)
המחזור השמיני בליגה הסינית נמשך הבוקר (שבת) ובמוקד היה המפגש בין האלופה שנגחאי SIPG לבין ג'וואנגז'ו ר.פ, קבוצתם של ערן זהבי ודיא סבע שחזרה לסורה גם בליגה ואחרי ההפסד המביך בגביע נכנעה 2:0 במגרשה של האלופה. הפסד חוץ חמישי ברציפות, משמע נותרה עם שמונה נקודות בלבד במקום השמיני.


זהבי השלים 90 דקות ולמעט הזדמנות או שתיים מיעט להחזיק בכדור באיזור רחבת היריבה, בניגוד לשלושער שכבש בשבוע שעבר נגד שנזן שבזכותו גם הוא ניצב בפסגת מלך השערים עם שמונה כיבושים, ואילו סבע נותר מחוץ לסגל משחק שני ברציפות לאור רצונו של המאמן דראגן סטויקוביץ' להשתמש בשחקן ההגנה הסרבי דושקו טושיץ' מול שלישיית ההתקפה הברזילאית אלקסון, אוסקר והולק.


כאמור RF הפסידה באמצע השבוע לטאייז'ו יואנדה מהליגה השלישית והודחה במפתיע מהגביע, צמד הישראלים לא נטלו חלק במפגש בעקבות האיסור לשתף זרים בשלב זה, אולם היום דווקא הציגה משחק הגנתי טוב – גם הודות לחולשה של המארחת – אבל בדקה ה-60 ערבובייה ברחבה כתוצאה מהגבהת קרן הסתיימה בכדור ברשת ובדקה ה-75 היה זה הולק הברזילאי (במשחקו ה-100 בקבוצה) שהכריע את ההתמודדות.


האלופה SIPG לא מתקשה לנצח בבית כצפוי 2-0 את ר&פ, שסופגת הפסד חוץ 5 רצוף העונה וחוזרת להפסיד (מאזן חוץ מחריד של נצחון בודד ב19 משחקי חוץ רצופים). לי שנג-לונג והולק, בהופעתו ה100, כבשו לזכות החבורה של פריירה, שמשלימה נצחון 3 רצוף בכל המסגרות ועולה זמנית למקום השני לפני משחק העונה. pic.twitter.com/hLOJScWDv8

— Roy Tadmor (@RoyTLuo) May 4, 2019


מהלך משחק
ההזדמנות הראשונה הגיעה בדקה ה-18, ערן זהבי עשה תנועה נהדרת בצד ימין, הטעה את השומר שלו פעמיים ובסופו של דבר בבעיטה חדה לפינה הרחוקה כמעט מצא את המסגרת, אבל פספס בכמה סנטימטרים. שניות לפני תוספת הזמן של המחצית הראשונה, שגיאה קשה מאוד של שוער ר.פ הציבה את המגן ז'אנג מול שער ריק והאחרון, ממש לא ברור איך, בעט מחוץ למסגרת ושלח את הצדדים להפסקה ב-0:0.


בדקה ה-55 שוב היה זה ערן זהבי שניסה להכניע את האלופה, אבל ניסיון של בעיטת יעף מהאוויר לא התלבש מספיק טוב והכדור רק חלף ליד קורת השוער ויצא החוצה. בדקה ה-60 זכינו לראות את השער הראשון במשחק, אז כדור קרן מימין לזכות המארחת והאלופה שנגחאי סיפג טייל בין כל השחקנים, פגע בצ'נגף, שוער האורחת, ומשם המחליף המקומי שנגלונג דחק לרשת. כעבור רבע שעה האלופה כבר עלתה ליתרון מבטיח, אז הולק פרץ ממרכז השדה, עבר את השומר בקלילות ובעט כדור שצ'נג היה צריך להדוף, אבל הוא הוציא כדור שני מהרשת. 0:2.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי