צפו: אינגולשטאט וכהן חיסלו את המבורג עם 0:3, אך לא בטוח שזה יספיק

אלמוג כהן
אלמוג כהן | Gettyimages

הישראלי וקבוצתו השיגו ניצחון חוץ מרשים על קבוצת הצמרת שהתרחקה מהבונדסליגה וטיפסו למקום שמוביל למבחנים, אולם התאכזבו לשמוע שסנדהאוזן ניצחה. בסקוטלנד: סלטיק זכתה באליפות שמינית ברציפות, ביטון לא שותף

קבוצות: סלטיק
(גודל טקסט)
אלמוג כהן ואינגולשטאט מסרבים להיכנע. היום (שבת) השיגו הישראלי (השלים 90 דקות) וקבוצתו 0:3 ענק בחוץ על המבורג החזקה וטיפסו למקום שמוביל למבחנים בעקבות הפסדה של מגדבורג. לצערם, סנדהאוזן ניצחה הודות למהפך דרמטי והפער מהישרדות אוטומטית נותר ארבע נקודות כאשר נותרו עוד שש בלבד בקופה.


אינגולשטאט, שהגיעה למשחק כשהיא מתחת לקו האדום, רשמה ניצחון שלישי ברציפות ורביעי בחמשת המחזורים האחרונים ובשבוע הבא מצפה לקבוצתו של אלמוג כהן משחק בית נגד דארמשטאט ובמחזור הסיום היא תפגוש את הידנהיים בחוץ.


המבורג, לעומת זאת, המשיכה להתרסק ורשמה משחק ליגה שביעי ברציפות ללא ניצחון. הפער בינה לבין פאדרבורן שניצבת במקום שמוביל לבונדסליגה עומד על נקודה אחת בלבד, אך אוניון ברלין השלישית, לה משחק חסר, עשויה להתבסס במקום השני אם תנצח מחר בחוץ את דארמשטאט.



בסקוטלנד התמונות שונות לגמרי. ניר ביטון שוב לא שיחק במדי סלטיק אמנם, אך הקבוצה של ניל לנון זכתה רשמית באליפות 50 בתולדותיה ושמינית ברציפות לאחר ניצחון 0:3 במשחק החוץ באברדין. ביטון שהצטרף לקבוצה בקיץ 2013, זכה באליפות מספר שש. העונה רשם הקשר שמונה הופעות בלבד ופחות מ-400 דקות.


#GR8since1888

Celtic Football Club are eight-in-a-row Champions of Scotland! pic.twitter.com/iYCnu3pVgF

— Celtic Football Club (@CelticFC) 4 במאי 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי