לגיונר חדש: דודי תירם חתם לשנתיים באסטרה ג'ורג'יו

דודי תירם
דודי תירם | דני מרון

קפטן מכבי נתניה שמע כי הוא צפוי להיות שחקן הרכב בקבוצה שסיימה ברומניה במקום החמישי והשלים את מעברו, ישתכר 150 אלף יורו לעונה

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)
נציג ישראלי בליגה הרומנית: הבלם דודי תירם חתם הבוקר (שישי) לשנתיים בקבוצת אסטרה ג'ורג'יו הרומנית באמצעות סוכניו אדם קידן וגלעד קצב, לאחר ששמע מהצוות המקצועי כי לפחות על פי התוכניות הוא יהיה העונה שחקן הרכב בקבוצה שסיימה את העונה שעברה במקום החמישי.


תירם, קפטן מכבי נתניה ומי שמוערך מאוד על ידי הבעלים אייל סגל, קיבל את האישור לצאת ולנהל משא ומתן אתמול בבוקר וכעת העסקה נחתמה רשמית. הוא ישתכר 150 אלף יורו לעונה בקבוצה שנחשבת לאחת המובילות ברומניה, במדיה משחק גם אקס מכבי נתניה ומכבי פתח תקווה רומריו פירס.


כזכור, כבר ביום שני פרסמנו כי הבלם מחפש אופציות באירופה לנוכח העובדה שהוא מחזיק בדרכון פורטוגלי, כשאתמול יצא סוכנו אדם קידן, לרומניה, על-מנת לנהל מו"מ בנושא. תירם ראה את נתניה מחתימה את דולב אזולאי לשלוש שנים נוספות ואת הבלם יובל שדה מוחתם על חוזה ארוך טווח, אך בכל זאת האמין ביכולתו להשתלב בסגל, אלא שאז הגיעה ההזדמנות לצאת לאירופה והוא החליט לחתום לעזוב.

תירם חותם על חוזה ברומניה


ממכבי נתניה נמסר לאחר ההודעה הרשמית: "כמעט מיותר לציין את אהבתנו לדודי תירם, בשר מבשרה של מכבי נתניה, האוהד שהיה לקפטן בקבוצות המחלקה הצעירה ולבסוף לשחקן ונושא הסרט גם בבוגרת. סמל לנחישות על המגרש, לאכפתיות מחוצה לו, שניחן בתבונה, אנרגיה, מנהיגות ורוח טובה באמצעותן קנה את לב כולנו, בתוך המערכת כמו ביציעים. 


"היום אנחנו נפרדים ממנו, זמנית: המועדון נענה לבקשתו של דודי להרוויח דקות דשא משמעותיות ולהגשים חלום מעבר לים. בשתי העונות הקרובות הוא ילבש את מדי אסטרה ג'ורג'יו הרומנית. דודי, כל ההצלחה שבעולם; דלתה של מכבי נתניה תמיד תהיה פתוחה בפנייך, ואנחנו כבר רואים אותך נכנס בה חזרה בחיוך רחב. בינתיים: עשה חייל, יהלום".



מכבי נתניה תפתח רשמית את האימונים לעונה הבאה ביום ראשון הקרוב, כשלקראת היציאה למחנה האימונים נראה כי ארבעה שחקנים מקבוצת הנוער יקבלו את הצ'אנס לצאת עם הבוגרים: מתן לוי, רוי קורין, עמרי גנדלמן וכארם ג'אבר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי