צפו בתקציר: סבע וזהבי (צמד) כבשו, 2:4 לגוואנגז'ו ר.פ על צ'ונגצ'ינג

ערן זהבי
ערן זהבי | הליגה הסינית

טוסיץ' ניצל ערבובייה (29) וכבש, אלאן השווה (45+2), מירזבסקי הפך את התוצאה (49), זהבי השווה (64) וכבש בפנדל (71) שהחזיר את היתרון למארחת, סבע (90+2) השלים בשער ענק מול קבוצתו של ג'ורדי קרויף

(גודל טקסט)

גוואנגז'ו ר.פ. עם ערן זהבי ודיא סבע בהתקפה, אירחה היום (שבת) את צ'ונגצ'ינג ליפאן, קבוצתו של ג'ורדי קרויף במסגרת המחזור ה-16 של הליגה הסינית. כמו שכבר התרגלנו בשבועות האחרונים, קיבלנו משחק רב שערים ומהפכים שהסתיים ב-2:4 למארחת.


זהבי חזר מהשעיה לאחר הכרטיס האדום שספג לפני שני מחזורים, ותרם רבות למהפך של קבוצתו. הוא כבש את השער השני שקבע 2:2 אחרי שהקפיץ מעל השוער ואת השלישי של קבוצתו (שערו ה-18 העונה) בפנדל.


מסכת השערים החלה בדקה ה-29 עם שער יתרון של בלם  גוואנגז'ו טוסיץ'. טעות בהגנה סידרה לצ'ונגצ'ינג את שער השוויון בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, עם נגיחה של הברזילאי אלאן. מירזבסקי השלים מהפך (51), ואז הגיע זהבי, שמקרוב הקפיץ לרשת, יוהאן נכשל בהרחקה (64) והשלים צמד בפנדל (73) כשקבע 2:3. סבע בשער נהדר (שערו השמיני העונה), אחרי מבצע אישי ובישול של זהבי, קבע 2:4 שתי דקות בתוך תוספת הזמן.


מהלך המשחק
דקה 12: הגבהה נהדרת מימין מצאה את ערן זהבי, שנגח ליד הקורה. החלוץ התלונן שנדחף ודרש פנדל, השופט בחר להתעלם וסימן להמשיך לשחק.




קרויף העל הקווים (הליגה הסינית)


דקה 24: האורחת הייתה צריכה לעלות ליתרון, אבל השוער המקומי צ'נג מנע שער ודאי. דקה לאחר מכן פרננדיניו מצא את עצמו באחד על אחד, אבל הניסיון להקפיץ הסתיים בכדור רשלני החוצה.


דקה דקה 20, 0:1 לגוואנגז'ו: כדור חופשי הוגבה לרחבה, הגנת האורחים הרחיקה רע, הבלם טוסיץ' עט על המציאה ומארבעה מטרים בעט חזק פנימה.


דקה 45+2, 1:1: טעות קשה בהגנת המארחת, הכדור הגיע אל אלאן שנגח משישה מטרים באין מפריע פנימה.


דקה 49, 1:2 לצ'ונגצ'ינג: מירזבסקי קיבל כדור 17 מטרים מהשער ובעט חזק בחלק החיצון של הנעל, פנימה.


דקה 58: הכדור הוגבה לרחבה היישר לראשו של זהבי שנגח מעל השער.



דיא סבע. בכושר נהדר (הליגה הסינית)


דקה 64, 2:2: ערן זהבי התמקם טוב כמעט על קו השער והקפיץ מעל השוער, יוהאן ניסה להרחיק ורק דחק את הכדור עמוק יותר. שערו ה-17 של זהבי.


דקה 71, 2:3 לגוואנגז'ו: לולין הוכשל ברחבה, פנדל לגוואנגז'ו, ערן זהבי בעט מהנקודה הלבנה חזק פנימה, שערו ה-18 העונה.


דקה 90+1: סבע חדר לרחבה, העביר כדור לרגל שמאל ובעט חזק מ-14 מטרים לקורה.


דקה 90+2, 2:4 לגוואנגז'ו: ערן זהבי מסר לדיא סבע שנכנס לרחבה ובעט נהדר לרשת, שערו השמיני העונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי