צפו בתקציר: צמד נוסף לערן זהבי, גוואנגז'ו ניצחה 1:2 את טיאנג'ין טדה

ערן זהבי
ערן זהבי | אתר הליגה הסינית

הישראלי החזיר את קבוצתו למסלול הניצחונות בזכות שני כיבושים שהעלו את מאזנו ל-22 שערים. קיימו איזן זמנית לאורחת. סבע עלה מהספסל בדקה ה-74. בשבת: RF נגד אברגראנדה בדרבי (14:30, ישיר בספורט2)

(גודל טקסט)

מחזור אמצע השבוע וה-18 במספר נפתח במשחקה הביתי של גוואנגז'ו ר.פ. נגד טיאנג'ין טדה שנגמר בניצחון 1:2 לקבוצה הביתית, אותה הוביל כמובן ערן זהבי עם צמד כיבושים נוסף שהעלה את מאזנו ל-22 שערים. חברו לחוד ההתקפה דיא סבע יצא מההרכב הפותח לראשונה לאחר תשעה משחקים רצופים והוא קיבל 16 דקות מדראגן סטויקוביץ'.

זהבי העלה את קבוצתו ליתרון כבר בדקה התשיעית, לאחר שהוכשל ברחבה, ניגש אל כדור העונשין והכניע את דו ג'יה. בדקה ה-18 ז'נג קאימו ניצל טעות בהגנת המארחת ואיזן ל-1:1, אבל כאמור ערן זהבי היה נחוש להשיג שלוש נקודות לקבוצתו לאחר ההפסד במחזור הקודם והשלים צמד בדקה ה-34 לאחר שקיבל כדור נפלא מיא צ'יגאו ומלך השערים סיים בנגיעה רכה שעלתה מעל השוער.

כאמור דיא סבע שירד לספסל עקב הגבלת זרים בליגה הסינית, נכנס בדקה ה-74, אך הוא לא הצליח להשפיע על תוצאת המשחק. גוונאגז'ו שעלתה בעקבות הניצחון זמנית למקום החמישי, מארחת במחזור הבא אצל אברגראנדה בדרבי החם של גוואנגז'ו (שבת, 14:30, שידור ישיר בספורט2).


ערן זהבי (אתר הליגה הסינית)

מהלך המשחק
ערן זהבי פתח את המשחק בסערה והוכשל ברחבה כבר בדקה השמינית, הישראלי בעט כדור חד לפינה הימנית וכבש את שערו ה-21 העונה, 0:1 לגוואנגז'ו ר.פ. היתרון נשמר לתשע דקות בלבד, כאשר המארחת הזכירה פעם נוספת על חוסר היציבות בהגנה – ז'נג קאימו חדר לרחבה ואיזן את התוצאה לאחר שבעט כדור לא חזק, אבל מדויק לפינה הימנית, 1:1 בגוונאגז'ו.

בדקה ה-34 ערן זהבי קיבל כדור נהדר מיא צ'יגאו כדור על מגש למרכז הרחבה והישראלי השלים צמד עם צ'יפ לאגנטי מעל השוער עם ה-22 שלו העונה, גוונאגז'ו עלתה ליתרון 1:2. דיא סבע המחליף נכנס בדקה ה-74 על חשבונו של הבלם דושקו טושיץ'. בדקה ה-90 טיאנג'ין טדה נותרה ב-10 שחקנים לאחר צהוב שני של יאנג.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי