"אריאל הרוש יהיה השוער הראשון, הוא יוכל להתקדם משם"

אריאל הרוש
אריאל הרוש | ספרטה רוטרדם

לאחר שהשוער הושאל לספרטה רוטרדם, העולה החדשה לליגה ההולנדית, סוכנו גלעד קצב אמר ב-103FM: "הוא ויתר על כסף וגם הפועל ב"ש עזרה כדי שתושלם העסקה. הם עקבו אחריו וזה הצעד הכי טוב שהוא יכול היה לעשות"

(גודל טקסט)
אריאל הרוש הוצג הבוקר (חמישי) כשוערה החדש של ספרטה רוטרדם, העולה החדשה לליגה הבכירה, ובכך הפך לליגיונר השני בהולנד, אחרי ששמואל שיימן כבר הצטרף מוקדם יותר הקיץ לוונלו. כפי שפרסמנו, הרוש ישתכר כ-200 אלף דולר כאשר הפועל באר שבע, שהשאילה אותו לעונה, תשלים כ-40 אחוזים משכרו.


הערב, בתכנית הספורט ב-103FM, סוכן השחקנים גלעד קצב, שמייצג את שוערה הבכיר של נבחרת ישראל, התייחס לראשונה למעבר לרוטרדם:  "חתמנו לשנה בספרטה רוטרדם והיום כבר חוזרים לארץ. אנחנו מאוד שמחים, כי להחתים שוער מישראל בליגה ההולנדית זה מהלך שייחלנו לו המון זמן ואני מקווה שהוא יצליח. זו עיר מדהימה, קבוצה שמאוד רצתה אותו וגם אריאל ויתר על דברים כדי להגיע לליגה ההולנדית, אני מקווה שזה ישתלם לו".


על ספרטה, העולה החדשה לליגה ההולנדית:
"זה אחד המועדונים הגדולים, מועדון ותיק שעבר זכה באליפות והשנה חזר לליגה הראשונה. בנבחרת הולנד וגם באולימפית יש המון שחקנים שגדלו וחונכו פה והם כעת רוצים לתקוע יתד בליגה הראשונה. אני חושב שיש להם סיכוי טוב ושבשביל אריאל או כל שחקן ישראלי אחר זו הזדמנות, כי זו חוויה וצ'אנס גדול לשחק בליגה כזו. התקציבים כאן אמנם לא גדולים, גם אריאל ויתר על כסף וגם הפועל ב"ש סייעה לתהליך".


אם הוא יהיה השוער הראשון: "כן, הוא גם יהיה אחד השחקנים שישתכרו הכי הרבה. אין ספק בכלל שהוא השוער הראשון וכך גם העסקה נולדה. אם הוא יעשה עונה טובה הוא כמובן יוכל להתקדם ולהגיע למקומות יותר גדולים. השכר בישראל הרבה יותר גבוה, אבל ברגע שב"ש עזרה, אריאל ויתר על כסף והם מבחינתם הגיעו למקסימום שהם יכולים לשלם, זה היה הדבר הכי טוב שאריאל יכול היה לעשות. לפעמים שווה לוותר על כסף כדי להגיע לליגה כזו. גם שון ויסמן ויתר על כסף ממכבי חיפה, עבר לאוסטריה והבקיע במשחק הראשון". 


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

סרטון הבכורה של אריאל הרוש בספרטה

A post shared by הקול של הספורט ברשת החברתית (@iballisrael) on



כיצד נוצר הקשר עם ספרטה: "יש לי חבר משותף בשם עידן כסף, שיצר לנו את כל הקשרים בהולנד בשנים האחרונות. לא קל לשווק את השחקן הישראלי, אבל היינו פה לפני שבועיים והם עקבו אחריו. הם לא חשבו שהם יכולים לצרף אותו מבחינה כלכלית, אבל כשב"ש עזרו לתהליך זה קרה".


כידוע, הרוש בן ה-31 נפרד מבירת הנגב, לפחות לעונה הקרובה, בסך הכל שנה לאחר שחתם בקבוצה בתגובה לתבוסה הצורבת שספגה הקבוצה כשבין הקורות עמד היווני יאניס אנסטיס, שלאחר שהוציא חמישה כדורים מהרשת בקרואטיה נגד דינמו זאגרב גם שוחרר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי