צמד לשון וייסמן ב-0:9 של וולפסברגר, מרציאנו ניצח בגביע הליגה

אופיר מרציאנו, אדם בוגדן
אופיר מרציאנו, אדם בוגדן | Alan Rennie, Gettyimages

החלוץ הישראלי היה שותף בהתפוצצות של קבוצתו על קלאגנפורט בגביע האוסטרי. 90 דקות לשוער ב-0:2 של היברניאן על אלואה בגביע הליגה הסקוטי. סירושטיין הרשים ב-0:0 של סופאן בורי בתאילנד, חצי שעה לכיאל בברייטון

(גודל טקסט)
מיקי סירושטיין שהצטרף באחרונה לרשימת הליגיונרים הישראלים כשנדד לתאילנד, המשיך להציג היום (שבת) יכולת טובה במשחקו השני בליגה מאז הגיע לקבוצה, כשהציג משחק הגנה מצוין וסייע על לשמור על רשת נקייה. 


הבלם שהגיע מבית"ר ירושלים, פתח בהרכבה של קבוצתו סופנבורי, שפגשה את צ'ונבורי, לקרב הישרדות בתחתית. סירושטיין שיחק לכל אורך 90 הדקות ומנע מהיריבה להבקיע. אלא שכך היה גם בצד השני וקבוצתו לא הצליחה לכבוש והמשחק הסתיים ב-0:0. סירושטיין וקבוצתו מדורגים כרגע במקום ה-15 והלפני אחרון בטבלה, מתחת לקו האדום, עם 17 נקודות, בתום 19 מחזורים בליגה התאילנדית. 


ליגיונר נוסף ששיחק הערב הוא אופיר מרציאנו, שפתח בין הקורות של היברניאן והשלים 90 דקות ב-0:2 על אלואה אתלטיק במסגרת גביע הליגה הסקוטי. השוער, שראה את קבוצתו מחתימה במהלך הקיץ את כריס מקסוול, מודע לכך שהוא יצטרך להפגין יכולת טובה על מנת לשמור על המקום בהרכב לאחר שבמשחק הקודם במסגרת גביע הליגה מול סטירלינג אלביון, הוא פתח על הספסל.


 סירושטיין במאבק על כדור גובה (האתר הרשמי)


גם בירם כיאל ראה הערב דשא, במשחק אימון בין ברייטון לפולהאם. הישראלי נכנס בדקה ה-60 והיה שותף להפסד 2:1 של השחפים, חברו לקבוצה תומר חמד שחזר מהשאלה בק.פ.ר ולא נמצא בתכניות של המאמן לא שיחק.


באוקראינה, שחטאר דונייצק ללא מנור סולומון שנותר מחוץ לסגל, ניצחה 0:3 במשחק אימון את אולימפיק דונייצק. קני סייף לא שותף ב-2:2 של קבוצתו הבלגית אנדרלכט אותה מאמן וינסנט קומפאני נגד המבורג מהליגה השנייה בגרמניה.


באוסטריה נערכו משחקי גביע, ולמרות שאלון תורג'מן לא שותף בניצחון קבוצתו אוסטריה וינה שהביסה 0:9 את קוטמנשדורף, שון וייסמן כן שותף ואף כבש צמד כשקבוצתו וולפסברגר מחצה באותה תוצאה את קלאגנפורט.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי