שון וייסמן כבש צמד והובהל לבית חולים, צמד גם למונאס דאבור

מונאס דאבור
מונאס דאבור | האתר הרשמי

החלוץ הישראלי פתח את העונה בליגה האוסטרית עם משחק נהדר ב-0:3 נגד אדמירה, אבל דימם מהאף והועבר לבדיקות רנטגן. הרכש החדש של סביליה מצא את הרשת לראשונה בניצחון 0:4 על מיינץ, בכורה לחן עזרא בקפריסין

קבוצות: סביליה
(גודל טקסט)

ברחבי אירופה נפתחות לאט לאט העונות המקומיות, ולנציגים הישראלים – שהתרבו במהלך הקיץ – מצפים שבועות עמוסים. היום (שבת) שותף מונאס דאבור בהרכב קבוצתו סביליה, שפגשה את מיינץ הגרמנית והביסה אותה 0:5, כשהחלוץ הישראלי כובש לראשונה וחוגג עם חבריו לקבוצה החדשה.

סביליה ערכה שני משחקי אימון בני שעה כל אחד, כשבראשון היא ניצחה 0:1 את אברטון. דאבור לא שותף אז, אבל הוא כן עלה ב-11 שפגשו את היריבה מהבונדסליגה. אלחנדרו פוסו כבש כבר תוך שמונה דקות, ומוניר אל חדאדי הוסיף צמד מהיר בדקות ה-12 ו-21, ורגע לפני הירידה להפסקה הגיע תורו של כוכב זלצבורג לשעבר לעלות על לוח התוצאות כשכבש את שער הבכורה שלו במדי האנדלוסים. לקראת סיום המשחק, בדקה ה-57, הוא הכפיל בבעיטה נהדרת והבטיח שהפתיחה שלו בקבוצה החדשה תהיה זכורה לטוב.

שון וייסמן ממשיך להרשים בוולפסברגר האוסטרית. אחרי שכבש צמד בגביע לפני שבוע, היום הוא גם פתח את העונה בליגה בקול תרועה רמה. החלוץ הישראלי כבש צמד בניצחון של קבוצתו 0:3 על פני אדמירה בחוץ. את שערו הראשון אקס מכבי חיפה כבש בדקה ה-43, כאשר תוך כדי המהלך הוא נפגע בפניו לאחר התנגשות עם השוער. השני הגיע בדקה ה-55 וארבע דקות לאחר מכן, החלוץ נאלץ לנטוש את המשחק לאחר התפוצצות וריד בעינו, שגרמה לדימום.

חן עזרא. עבר לפני פחות משבוע (האתר הרשמי)
חן עזרא. עבר לפני פחות משבוע (האתר הרשמי)

גם חן עזרא, הרכש הטרי של אומוניה ניקוסיה, שותף במשחק אימון. הישראלי פתח בהרכב נגד ז'לגיריס קובנה, והקבוצה הקפריסאית חזרה מפיגור לניצחון 1:2 בזכות שער בדקה ה-87.

עוד משחק הכנה נערך בין פנאתינייקוס לוונלו ההולנדית, שם שמואל שיימן נכנס כמחליף במחצית השנייה. המשחק נגמר בניצחון היוונים 0:1.

בתאילנד, מיקי סירושטיין המשיך לקבל את הקרדיט בהרכב סופאן בורי. קבוצתו עדיין ללא הפסד מאז הגיע, והיום גם רשמה ניצחון עם 0:1 על טראט.

באנגליה נערך משחק הכנה בין ברייטון לבירמינגהאם מהליגה השנייה, אולם בירם כיאל ראה אותו מהספסל בלבד. גלן מארי, ג'ורדן לוקאדיה ושיין דאפי (צמד) כבשו, וקבוצת הפרמייר ליג הביסה את יריבתה 0:4.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי