ניצחון לביטון וצ'יבוטה, שער בכורה בקאזאן לקיארטנסון

דן ביטון
דן ביטון | לודוגורץ, האתר הרשמי

לודוגורץ שמרה על מאזן מושלם בליגה הבולגרית בזכות 0:2 על נועלת הטבלה ויטושה ביסטריצה במסגרת המחזור השלישי, הקשר רשם 84 דקות והחלוץ 90. אקס מכבי ת"א עלה מהספסל והעניק לקבוצתו 0:1 על טרק

קבוצות: לודוגורץ
(גודל טקסט)
לודוגורץ אמנם אכזבה באירופה והודחה במפתיע מליגת האלופות כבר בסיבוב המוקדמות השני, אבל בליגה הבולגרית היא מסתדרת. האלופה ניצחה הערב (שני) 0:2 בביתה את ויטושה ביסטריצה והיא עם 9 נקודות מ-9 אפשריות, במשחק בו פתחו גם דן ביטון וגם מאוויס צ'יבוטה.


הקשר שנרכש ממועדון ספורט אשדוד, אחרי שהבולגרים גברו במאבק לצירופו על מכבי תל אביב, רשם 84 דקות ואילו החלוץ השלים משחק שלם וגם החמיץ לקראת הסיום. שערי הניצחון הגיעו למעשה בשלב מאוחר, לאחר שיאקוב סבירצ'וק וג'ודי לוקוקי כבש ובדקות 79 ו-90 בהתאמה מול נועלת הטבלה.


במקביל, גם בליגה הרוסית היה מי שרשם פתיחה מוצלחת וזהו אקס מכבי תל אביב, החלוץ האיסלנדי וידאר קיארטנסון שבשבוע שעבר הושאל מרוסטוב לרובין קאזאן ובהופעתו השנייה כבש לראשונה והעניק לקבוצתו 0:1 על טרק גרוזני. קיארטנסון עלה מהספסל ובדקה ה-73 כבש את השער היחיד במשחק שהעלה את קבוצתו למקום השלישי, מרחק שתי נקודות מהמוליכה זניט לאחר שלושה מחזורים.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי