כחודש לאחר שחתם: דודי תירם התיר את חוזהו באסטרה

דודי תירם, רומאריו פירס
דודי תירם, רומאריו פירס | אלבום פרטי

זמן קצר לאחר שהצטרף לשורות הקבוצה הרומנית, הבלם הפך לשחקן חופשי ומסר: "המועדון לא מכבד את החוזים, כל שחקני הרכש גרים במלון, לא מקבלים רכב ומשלמים על מוניות לאימונים. ראה בתקופה הזו הכנה לעונה"

(גודל טקסט)
את התסריט הזה אף אחד לא צפה. כחודש בלבד לאחר שהפך לליגיונר, הבלם דודי תירם סיים הערב (רביעי) את דרכו בשורות אסטרה ג'יורג'יו הרומנית – שנקלעה לקשיים כלכליים ובעקבות כך לא שילמה לשחקני הרכש החדשים את שכרם.


תירם, שפתח את הפרק שלו ברומניה ברגל ימין עם שער בהופעת הבכורה, החליט בצוותא עם סוכנו אדם קידן להתיר את חוזהו במועדון הרומני והפך באופן רשמי לשחקן חופשי ובשלב זה הוא בוחן את האפשרויות שלו כאשר גם חזרה לישראל נמצאת על הפרק.

בהודעה הרשמית שפורסמה מטעמו של השחקן נכתב: "לצערנו הרב נדהמנו לגלות שלאחר כחודש ימים בהם הספיק דודי לכבוש במשחקו הראשון, נקלעה הקבוצה להסתבכות כלכלית והתנהלות לקויה כאשר שחקני הרכש לא קיבלו שכר, דיור, רכב ותנאים בסיסיים. לאחר התייעצות בימים האחרונים, העדפנו להמשיך ליעד הבא בחו"ל או בארץ".

 

סיים את דרכו ברומניה לאחר כחודש. דודי תירם במעמד החתימה 


לאחר מכן דודי תירם עצמו מסר בתגובה: כל מי שמכיר אותי יודע שהחלום שלי זה לשחק באירופה. כשחתמתי במועדון שרק לפני ארבע שנים זכה אליפות בליגה מכובדת כמו הרומנית, הייתי מאושר, אבל שום דבר לא הכין אותי להתנהלות של המועדון. המועדון לא מכבד את החוזים, כל שחקני הרכש גרים במלון כבר למעלה מחודש, לא מקבלים רכב ומשלמים על מוניות כדי להגיע לאימונים.


"במהלך החודש שעברתי גיליתי שכל השחקנים, אנשי הצוות המקצועי ועובדי המועדון ממתינים למשכורות כחצי שנה, אך מצד שני המועדון מצליח להסוות זאת ומחתים סוללה של שחקנים מדי יום שלא מודעים לכך. בכדורגל כמו בכדורגל יש הרבה הפתעות, אך למרות הכל אני שמח על החוויה, על החשיפה לליגה חדשה ועל הגול במשחק הבכורה באירופה. אני יוצא מחוזק ורואה בתקופה הזו הכנה מקצועית טובה לעונה שבפתח", הוסיף הבלם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי