סולומון בישל, וייסמן שוב כבש, ביטון הביס וגוטליב נפצע

ניר ביטון
ניר ביטון | Andrew Milligan - PA Images / Contributor

ליגיונרים: הקשר הצעיר הצטיין ב-1:2 של שחטאר על דינמו קייב, החלוץ הבקיע בהפסד וולפסברגר לרד בול זלצבורג, הבלם נפצע ב-2:2 של אורנבורג ובלם אלופת סקוטלנד רשם 90 דקות בניצחון הגדול של סלטיק

(גודל טקסט)
שש נקודות ו-12 שערי זכות, זה המאזן של סלטיק לאחר שני מחזורים בליגה הסקוטית. הערב (שבת), לאחר שסחטה 1:1 ברומניה נגד קלוז' באמצע השבוע, אלופת סקוטלנד חזרה מפיגור ל-2:5 עוצמתי בחוץ נגד מאת'רוול וכמובן שמרה על המקום הראשון בטבלה.


חאתם עבד אלחמיד, שבישל את שער החוץ היקר במוקדמות ליגת האלופות, זכה למנוחה ונותר הפעם מחוץ לסגל של ניל לנון שפתח במרכז ההגנה עם ניר ביטון, שהשלים 90 דקות וסייע לחבריו להגיע בראש שקט לגומלין נגד הרומנים שייערך בעוד שלושה ימים בסלטיק פארק.


אדי גוטליב לא ירצה לזכור את הופעתו השנייה בליגה הרוסית. אחרי 84 דקות בבכורה, הפעם הישראלי הוחלף כבר בדקה ה-34 בעקבות פגיעה בשריר. אורנבורג, קבוצתו, נקלעה לפיגור 2:0 בבית נגד טמבוב, אך הצליחה לאזן עם שני שערים תוך ארבע דקות והשיגה נקודה ראשונה העונה בסיומו של המחזור החמישי.


באוקראינה, מנור סולומון השלים 90 דקות מצוינות ורשם בישול יפה ב-1:2 בחוץ על דינמו קייב במשחק העונה הראשון. שחטאר, שנוצחה על ידי היריבה המושבעת לאחרונה במסגרת הסופר-קאפ, השיגה נקמה ושמרה על מאזן מושלם בתום שלושה מחזורים.


בדקה ה-21 פרץ הקשר הישראלי באגף ימין והעביר כדור רוחב שטוח לג'וניור מוראס, שכבש באלגנטיות עם העקב. דינמו קייב עוד הצליחה לאזן (39) מרגליו של גרסון רודריגס, אך המילה האחרונה הייתה שייכת למארלוס (64) שקבע 1:2 יקר בסיום לאורחת, שפתחה פער של שלוש נקודות בפסגה.


באוסטריה, שון וייסמן המשיך את פתיחת המצוינת שלו וכבש בדקה ה-78, אך וולפסברגר נכנעה 5:2 בחוץ נגד האלופה זלצבורג שהצליחה להסתדר ללא מואנס שעבר לסביליה ושמרה על מאזן מושלם בתום שלושה מחזורים. החלוץ הישראלי, שכבש את השער המצמק בדקה ה-78, העלה את מאזנו לשלושה שערים בשלושה מחזורים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי