דיווח: ביברס נאתכו יגיע ביממה הקרובה כדי לחתום בסיבאספור

ביברס נאתכו
ביברס נאתכו | האתר הרשמי

קפטן נבחרת ישראל סיכם את תנאיו בקבוצה מהליגה הבכירה ונמצא על סף חתימה, אחרי שברוסיה פורסם על פיצוץ המו"מ עם רובין קאזאן. מקורבי השחקן מכחישים סיכום

(גודל טקסט)

יממה אחרי שבתקשורת הרוסית דיווחו שקפטן נבחרת ישראל ביברס נאתכו לא הצליח להגיע לסיכום עם רובין קאזאן, בתקשורת הטורקית מכריזים שנאתכו יגיע מחר (רביעי) למדינה במטרה לסגור סופית את הצטרפותו לסיבאספור.

בנוסף לרובין קאזאן, נאתכו הוזכר לאחרונה גם כמועמד לצסק"א מוסקבה, גם בשורותיה כבר שיחק בעבר, כידוע, אלא שבניגוד לקאזאן היה זה המועדון הרוסי שדחה בסופו של דבר את האפשרות שנאתכו ישוב. נאתכו בן ה-31 עזב את הפועל תל אביב ב-2010 לקאזאן ומאז לא שב ארצה, שיחק גם בפאוק סלוניקי היוונית, צסק"א מוסקבה ובשנה האחרונה רשם קדנציה נוספת ביוון, במדי אולימפיאקוס.

יש לציין שבסביבתו של השחקן מכחישים שהושג כל סיכום עם קבוצה כזו או אחרת, אך אם אכן יצטרף לסיבאספור, יגיע נאתכו לקבוצה שסיימה את העונה שעברה במקום ה-12 בטורקיה ובעברה שיחק בשורותיה ישראלי אחר, פיני בלילי שהיה שם מ-2005 ועד 2009 והיה מהשחקנים הבולטים של הקבוצה שרק עלתה ליגה כשהצטרף אליה ואותה עזב עקב מיעוט דקות בסיומה של עונה שהסתיימה עבור סיבאספור עם כרטיס למוקדמות לליגת האלופות, כשרק בשיקטאש הקדימה אותה בטבלה וזכתה באליפות.


נאתכו. יגיע מחר כדי לחתום כפי שטוענים בטורקיה? (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי