רשמית: ביברס נאתכו חתם לשלוש שנים בפרטיזן בלגרד

ביברס נאתכו
ביברס נאתכו | AFP

קפטן נבחרת ישראל השלים את מעברו למועדון הפאר הסרבי, אחרי שהמו"מ עם סיבאספור הטורקית פוצץ. ישתכר כחצי מיליון יורו לעונה בתחנתו החמישית באירופה: שמח להגיע למקום חם שרצה אותי מאוד", אמר לאחר החתימה

(גודל טקסט)
בגיל 31, ביברס נאתכו מתחיל פרק חדש בקריירה. הקשר הגיע היום (שני) לסרביה ואחרי פגישה עם ראשי פרטיזן בלגרד חתם על חוזה לשלוש השנים הבאות במועדון הפאר, במהלכן ישתכר מעל חצי מיליון יורו בכל עונה: "שמח מאוד להגיע למקום חם ושרצה אותי מאוד, מחכה להתחיל להתאמן לשחק ולתרום לקבוצה בחזרה כל מה שאני יכול", אמר נאתכו לאחר החתימה.


בסיבאספור היו משוכנעים במשך כשבועיים שקפטן נבחרת ישראל יצטרף, אלא שבמקביל ליציאת הקשר לסרביה הודו במועדון שהמו"מ עם נאתכו פוצץ ושבשלב זה ירדה מועמדותו מהפרק – מה שסלל את דרכו של השחקן לפרטיזן בלגרד הסרבית, אחרי שעל פי הדיווחים ברוסיה הוא כבר סירב להצעה מרובין קאזאן בשורותיה שיחק בעבר.


מצבו של נאתכו בן ה-31 מדאיג את ראשי הנבחרת, המנהל הטכני וילי רוטנשטיינר והמאמן אנדי הרצוג, מכיוון שמעבר להיותו הקפטן מדובר גם בשחקן משמעותי בהרכב שכשבועיים לפני המשך משחקי מוקדמות יורו 2020, ב-5.9 נגד מקדוניה הצפונית וב-9.9 בסלובניה, עד היום לא מסגרת ושמר על כושר לבדו.




בסיבאספור אמרו הבוקר לציטוט, כך נכתב באתר "פנאטיק": "רצינו את נאתכו, אבל לא הצלחנו להתקדם במו"מ. נכון לעכשיו אנחנו יכולים לומר שירדנו מהאפשרות לצרפו". לכל אורך המו"מ עם הטורקים, שכבר פרסמו לא פעם על כך שהוא צפוי לנחות לצורך חתימה, ניהל הקשר גם שיחות עם פרטיזן בלגרד, אליה הצטרף אחרי שהתקשה להשתלב בעונה שעברה באולימפיאקוס. פרטיזן תשתתף בשלב הפלייאוף של הליגה האירופית ואם תעבור את מולדה הנורבגית תשחק בשלב הבתים, מפעל בו נאתכו שיחק בעונה שעברה עם האדומים מפיראוס. בעברו, כידוע, הוא שיחק גם בקאזאן אליה הגיע מהפועל ת"א ב-2010, ב-2014 עבר לפאוק סלוניקי לחצי עונה, היה ארבע שנים בצסק"א מוסקבה ולאחר עונה נוספת באתונה עובר לבלגרד.



הרצוג ונאתכו. הקפטן מתחיל פרק חדש בקריירה (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי