חמד שותף בניצחון צ'רלטון, מרציאנו הובס, בכורה לעזרא ב-11

תומר חמד
תומר חמד | Daniel Hambury/EMPICS/PA

החלוץ עלה מהספסל ב-0:2 על רדינג, קבוצתו שנייה בטבלה. השוער, שיגיע למשחקי הנבחרת הקרובים, שיחק 90 דקות ב-3:0 למאת'רוול, הקיצוני הוחלף (78)בניצחון אומוניה 0:2. גוטליב לא נכלל בסגל אורנבורג

(גודל טקסט)

תומר חמד לא שותף היום (שבת) במשחקה של צ'רלטון אתלטיק, שגברה 0:2 בחוץ על רדינג בזכות שערים של ג'ונתן לקו ולייל טיילור. בירם כיאל, שעדיין מתאושש מפציעה, נותר מחוץ לסגל. שלוש הנקודות אפשרו לצ'רלטון לעלות למקום השני, בעקבות הפסדה של לידס לסוונזי.



אופיר מרציאנו עמד 90 דקות בשערה של היברניאן, שהובסה 3:0 בחוץ על ידי מאת'רוול. ההפסד הוריד את קבוצתו של השוער הישראלי למקום התשיעי בטבלה.


באוסטריה, שון וייסמן שיחק 83 דקות בניצחון החוץ של קבוצתו וולפסברגר על השנייה בטבלה, לאסק לינץ 0:1. וייסמן וקבוצתו נותרו במקום השלישי. מיכאל לינדל כבש את שער הניצחון בדקה ה-80.




ברוסיה, אדי גוטליב הפצוע לא נכלל בסגל אורנבורג, שגברה 1:2 בחוץ על דינמו אופה במסגרת המחזור השמיני בליגה הרוסית וטיפסה זמנית מעל הקו האדום בזכות ניצחון הבכורה שלה העונה. 


בבלגיה, עומרי בן הרוש ישב על הספסל ולא שותף בהפסד קבוצתו לוקרן 2:0 בבית ללובן בליגה הבלגית השנייה. לוקרן עדיין ללא ניצחון. 




בקפריסין, אומוניה ניקוסיה בראש הטבלה עם מלוא שש הנקודות בתום שני מחזורים. היום (שבת) ניצחה הקבוצה בביתה 0:2 את ניאה סלאמיס. חן עזרא פתח לראשונה בהרכב המנצחת והוחלף בדקה ה-78. בוריס קליימן השלים 90 דקות בשער של פרלמיני, אך הפסיד 2:0 ללימסול.


בשווייץ, אנס מחאמיד נכנס כמחליף ושיחק 19 דקות בהפסדה של וינטרטור 3:2 לקריינס בליגה השנייה בשוויץ. מוחמד בדארנה לא נכלל בסגל. מחמיד בישל את השער הראשון לקבוצתו בדקה ה-74 ודקה אחת אחר כך ספג כרטיס צהוב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי