בצ'רלטון מתרגשים לקראת הבכורה הצפויה של בירם כיאל

בירם כיאל
בירם כיאל | מאור אלקסלסי

בזמן שהקשר מנסה להתאושש מהטעות נגד סלובניה, בתקשורת המקומית החמיאו ועסקו במשחק הליגה נגד בירמינגהם: "קיימת ציפייה גדולה לקראת משחקו הראשון. מדובר בשחקן מנוסה שהולך לרגש את האוהדים"

(גודל טקסט)
בזמן שבירם כיאל מנסה להתאושש מהטעות שהובילה לשער הניצחון של נבחרת סלובניה על נבחרת ישראל, בתקשורת המקומית של צ'רלטון שמחו מדקות המשחק שקיבל הקשר וכבר לא יכולים לחכות להופעת הבכורה – אותה הוא צפוי לערוך במחזור הקרוב נגד בירמינגהם (שבת ב-17:00) לאחר שהתאושש מפציעה בשרירי הבטן.


לפני הבכורה המסתמנת, בתקשורת המקומית עסקו בערך המוסף שכיאל יכול להביא לקבוצתו החדשה והחמיאו: "צ'רלטון קיבלה שחקן מאוד מנוסה, שהולך לרגש הרבה מאוד אוהדים במהלך העונה. כיאל בא לידי ביטוי בכל האספקטים של המשחק, יש לו חזון והוא שחקן פיזי שלא חושש מאתגרים. עבור שחקן בן 31, הוא עדיין מספיק מהיר ויש לו את היכולת לעבור שחקנים ולייצר מצבי הבקעה עבור חבריו לקבוצה.


"הצעד הטוב ביותר שצ'רלטון עשתה הוא להחתים גם את חברו הטוב תומר חמד, עובדה שתסייע לשניהם להתאקלם בצורה חלקה. כשכיאל וחמד ייכנסו לכושר משחק ויתחילו לשחק על בסיס קבוע, הם יהוו סכנה עבור כל קבוצה בצ'מפיונשיפ. סביר להניח שבירם יתחיל בשבת על הספסל, אבל אין ספק שהוא מיועד להיות שחקן הרכב קבוע העונה ובסביבת המועדון קיימת התרגשות גדולה לקראת משחק הראשון במדי צ'רלטון".


בתום שישה מחזורים בצ'מפיונשיפ, צ'רלטון ניצבת במקום השני בטבלה עם ארבעה ניצחונות ושתי תוצאות תיקו – כאשר רק שתי נקודות מפרידות בינה לבין סוונזי המוליכה. בירמינגהם, היריבה במחזור הקרוב, מדורגת במקום התשיעי כשבמאזנה עשר נקודות.



בירם כיאל לפני הטעות נגד הסלובנים (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי