שער השנה? ראבונה מטורפת של זהבי סידרה ניצחון דרמטי. צפו בביצוע

ערן זהבי
ערן זהבי | אתר הליגה הסינית

אחרי פגרה בת חודש, גוואנגז'ו ר.פ נקלעה לפיגור ביתי נגד טיאנג'ין החלשה, אך הישראלי איזן בנגיחה (43) והשלים צמד בדקה ה-90 וקבע 1:2 עם ביצוע נדיר ביופיו שהעלה את מאזנו ל-26 שערי ליגה העונה

(גודל טקסט)

 איזו ראבונה! שער ענק, נדיר ביופיו של ערן זהבי בדקה ה-90, העניק לקבוצתו גוואנגז'ו ר.פ. ניצחון ביתי 1:2 על טיינג'ין במסגרת המחזור ה-24 של הליגה הסינית שחזרה לפעילות אחרי פגרה בת חודש.

זהבי וחברו לקבוצה דיא סבע ראו איך קבוצתם נקלעת לפיגור מוקדם בדקה ה-18 משער של יאנג הו שדחק מקרוב לרשת.  זהבי השווה בנגיחה מדויקת בדקה ה-43 והעניק כאמור לקבוצתו את הניצחון היקר בסיום, כשכבש את שערו השני במשחק. גוואנגז'ו עלתה בעקבות מניצחונה למקום השישי בטבלה הסינית.

מספר 7 של גוואנגז'ו ממשיך במסעו הנפלא אל עבר שיא השערים לעונה אחת בסין. השיא של אלקסון שנקבע ב-2014 עומד על 28 שערים. לחלוץ הישראלי, שמוליך את טבלת הכובשים בליגה, יש כרגע 26 שערים במאזנו, כשנותרו שישה מחזורים עד לסיום העונה. אגב, לערן זהבי יש עתה 298 שערים שאותם כבש בכל המסגרות ובכל הקבוצות בהן שיחק בקריירה האישית.

ועוד נקודה מעניינת, אחד מכוכביה של גוואנגז'ו, רנאטיניו, עבר העונה לשורות היריבה טיינג'ין ולמרות שבהסכם בין הקבוצות נכתב במפורש כי הוא לא ישחק מול האקסית, הוא שותף לכל אורך המשחק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי