שלושער לווייסמן בוולפסברגר, צפו בשער אדיר של צ'יבוטה

שון וייסמן
שון וייסמן | Christof Koepsel/Bongarts/Getty Images

הישראלי כיכב ב-0:6 בגביע האוסטרי, חלוץ לודוגורץ כבש גם הוא שלישייה בניצחון 1:4 על פטוצ'ימיק ואחד מהם היה בבעיטת עקרב, ביטון וטוואטחה היו שותפים לחגיגה. נאתכו הפצוע לא שותף בניצחון פרטיזן

קבוצות: לודוגורץ
(גודל טקסט)
ברחבי היבשת מתקיימים היום (רביעי) משחקים במסגרת הליגה והגביע, כשגם לכדורגל הישראלי יש נציגות במאבקים של הקבוצות באירופה. מי שבלטו מעל כולם היו מאוויס צ'יבוטה מלודוגורץ הבולגרית ושון וייסמן מוולפסברגר האוסטרית, שכבשו כל אחד שלושער וסייעו לקבוצתם להעפיל שלב במסגרת הגביע.


באוסטריה, וולפסבורגר הביסה 0:6 יריבתה העירונית ATVS מליגת המשנה, בשלב שמינית הגמר בגביע האוסטרי. חלוץ הקבוצה שון וייסמן כבש שלושער נהדר והעלה את מאזנו לעשרה שערים העונה בכל המסגרות. אלון תורג'מן רשם 61 דקות בהפסד אוסטריה וינה 5:2 לווטנס.


בגביע הבולגרי, לודוגורץ גברה 1:4 על נפטוצ'ימיק בורגס במשחק ענק, כאשר מאוויס צ'יבוטה כבש שלושער גדול, והשלים משחק שני ברציפות בו הוא כובש. כמו הקשר, דן ביטון וטאלב טווטאחה פתחו בהרכב.


בסקוטלנד, סלטיק ניצחה 0:5 את פרטיק ת'יסל מליגת המשנה, במסגרת גביע הליגה הסקוטי. חאתם עאבד אלחמיד פתח והשלים 90 דקות, ניר ביטון הפצוע לא נכלל בסגל.





מאוויס צ'יבוטה. חגג שלושער וכבש משחק שני ברציפות (לודוגורץ, האתר הרשמי)
מאוויס צ'יבוטה. חגג שלושער וכבש משחק שני ברציפות (לודוגורץ, האתר הרשמי)


בסרביה, פרטיזן בלגרד ניצחה 0:2 את יאבור במשחק השלמה מהמחזור השני בליגה מצמד שערים של לזאר מרקוביץ'. קפטן נבחרת ישראל ביברס נאתכו לא שותף בהתמודדות עקב פציעה והוא צפוי לחזור בסוף השבוע.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי