16 דקות לרפאלוב, 2:4 לאנטוורפן על לוקרן ובן הרוש בגביע הבלגי

שחקני אנטוורפן חוגגים
שחקני אנטוורפן חוגגים | האתר הרשמי

במשחק ביתי נגד הקבוצה מהליגה השנייה, קבוצתו של הישראלי נזקקה להארכה ולצמד של קוג'י מוישי היפני כדי לעלות לשמינית הגמר. הקשר נכנס בדקה ה-104, חברו לנבחרת ישראל פתח בהרכב

(גודל טקסט)

אירוע נדיר יחסית התקיים הערב (חמישי) בבלגיה: דרבי ישראלי. מאז ירידת הליגה של לוקרן ועומרי בן הרוש, הישראלי היחיד בליגה הבלגית הבכירה שזוכה לדקות באופן רציף הוא ליאור רפאלוב. באופן אירוני, דווקא כוכב אנטוורפן קיבל מנוחה ולא נכלל בהרכב קבוצתו במשחק נגד לוקרן בסיבוב הראשון של הגביע הבלגי.

בצד השני, עומרי בן הרוש דווקא כן פתח – אם כי הרכש החדש, אקס מכבי פתח תקווה חביב חביבו, לא נכלל בסגל – ותוך דקה קבוצתו עלתה ליתרון 0:1 מפתיע משער של גיורגי ברידז'ה. אלא שהיתרון הזה החזיק ארבע דקות בלבד, ודיומרסי מבוקאני השווה לזכות אנטוורפן. קוג'י מיושי (33) קבע מהפך ו-1:2 לקבוצה מהליגה הבכירה עוד לפני המחצית.

אנטוורפן היתה בדרך הקלה לשמינית הגמר, אבל בדקה ה-85 הגיע פראן נבארו בן ה-20, אקס ולנסיה, קבע 2:2 דרמטי ושלח את המשחק להארכה. שם  עלה סוף סוף רפאלוב מהספסל (94), וארבע דקות לאחר מכן מיושי השלים צמד. בשביל לחתום את הסיפור, באבי כבש בדקה ה-117 וחתם את תוצאת המשחק. בתום 120 דקות, אנטוורפן עלתה לשלב הבא.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי