שער בכורה לנאתכו בליגה, וייסמן המשיך לכבוש באוסטריה

ביברס נאתכו
ביברס נאתכו | ANDREJ ISAKOVIC/AFP/Getty Images

חלוץ וולפסברגר כבש בדקה ה-82 מול טירול במשחק שהסתיים בתיקו 2:2. קפטן נבחרת ישראל המשיך את כושרו הנהדר והבקיע פנדל, שהוביל לניצחון 1:4 של פרטיזן בלגרד על ראדניצ'קי. תיקו 1:1 בדרבי הלגיונרים בסקוטלנד

(גודל טקסט)
ברחבי היבשת מתקיימים היום (שבת) שלל משחקים במסגרת הליגות המקומיות, כשגם לכדורגל הישראלי יש נציגות במאבקים בין הקבוצות באירופה. זה התחיל בסקוטלנד במשחק בין היברניאן לסלטיק והמשיך בסרביה עם פרטיזן בלגרד. שון וייסמן כבש שוב בליגה האוסטרית, לפני שוונלו וספרטה רוטרדם של שמואל שיימן ואריאל הרוש המשיכו את מסען בליגה ההולנדית.


* בסרביה, פרטיזן בלגרד התארחה אצל ראדניצ'קי וניצחה 1:4. קפטן נבחרת ישראל ביברס נאתכו, שפתח בצורה מצוינת את העונה, המשיך את כושרו הנהדר וכבש פנדל בדקה ה-23, שקבע שיוויון במשחק. הקשר הישראלי הוחלף בדקה ה-60, אקס מכבי חיפה סיידובה סומא כבש את השער השלישי. בעקבות הניצחון, פרטיזן נמצאת במקום הראשון בטבלה לאחר תשעה מחזורים.


* באוסטריה, וולפסברגר סיימה בתיקו 2:2 מול טירול. שון וייסמן השלים 90 דקות וכבש בדקה ה-82 את שערו ה-15 בכל המסגרות, אך קבוצתו ספגה שתי דקות מאוחר יותר וירדה למקום השלישי בטבלה. אוסטריה וינה הפסידה 4:1 לרד בול זלצבורג, אלון תורג'מן לא שותף.  


שון וייסמן. כבש את שערו ה-15 העונה (Christof Koepsel/Bongarts/Getty Images)
שון וייסמן. כבש את שערו ה-15 העונה (Christof Koepsel/Bongarts/Getty Images)


* בסקוטלנד, היברניאן אירחה את סלטיק במשחק שהסתיים בתיקו 1:1. אופיר מרציאנו לא שותף בצד של היברניאן, כשגם חאתם עאבד אלחמיד לא זכה לדקות אצל אלופת סקוטלנד. ניר ביטון לא נכלל בסגל. 


* באנגליה, לא תומר חמד ולא בירם כיאל נכללו בסגל צ'רלטון שניצחה 0:1 את המוליכה לידס ועלתה למקום השישי.


* בהולנד, שמואל שיימן לא שותף בהפסד ונלו 0:3 להירנביין. במשחק נוסף, ספרטה רוטרדם סיימה בתיקו 0:0 מול פורטונה סיטארד, אריאל הרוש לא שותף.

* ביוון, טל כחילה לא זכה לקבל דקות בניצחון קבוצתו אטרומיטוס 0:2 על פאנטוליקוס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי