מחצית לבן חיים במילואי ספרטה, בכורה לדסה בניצחון וויטסה

טל בן חיים
טל בן חיים | צילום: ספרטה פראג, רשמי

החלוץ פתח בהרכב נגד טבור וירד מהמגרש בפיגור 1:0. המגן עלה מהספסל להופעה ראשונה בקבוצתו החדשה נגד וואלבייק. ביטון וטוואטחה לא נכללו בסגל לודוגורץ, צ'יבוטה עלה מהספסל. 73 דקות לרפאלוב ב-1:1 של אנטוורפן

(גודל טקסט)
משחקי הקבוצות ברחבי אירופה נמשכו היום (ראשון), כשלכדורגל הישראלי יש מספר נציגים ביבשת. בצ'כיה, טל בן חיים פתח בהרכב קבוצת המילואים של ספרטה פראג, החלוץ הישראלי לא הצליח להשפיע על כר הדשא והוחלף במחצית, כשקבוצתו הייתה בפיגור 1:0, תוצאה שנשמרה עם הסיום.


בהולנד, אלי דסה זוכה לדקות ראשונות בסגל של קבוצתו ויטסה ארנהיים. המגן, שרק הגיע בשבוע שעבר אחרי שהתקבלו כל האישורים הנדרשים לצירופו, ישב על הספסל במשחק החוץ וואלבייק, אלא שהמגן הימני שפתח הורחק בכרטיס אדום ישיר בדקה ה-52 וחמש דקות אחר כך עלה הישראלי להופעת בכורה. כנראה שכניסתו עוררה את הקבוצה שלמרות החיסרון המספרי, כבשה בדקה ה-77 וניצחה 1:2. 



עוד היום, בבלגיה, אנטוורפן וליאור רפאלוב ניסו לרשום ניצחון שלישי ברציפות, אך ספגו במחצית השנייה בדרך ל-1:1 עם אוסטנדה. הכוכב הישראלי לא כבש וירד בדקה ה-73. לוקרן של עמרי בן הרוש סיימה ב-0:0 עם לומל בליגה השנייה. המגן ספג צהוב בדקה ה-24 והוחלף במחצית. אנדרלכט ללא קני סייף בסגל סיימה ב-0:0 נגד בוורן.



בבולגריה, לודוגורץ בה משחקים מאוויס צ'יבוטה, דן ביטון וטאלב טוואטחה טיפסה למקום הראשון עם 0:1 על דונאב רוסה. מבין הישראלים רק צ'יבוטה שותף, כשעלה מהספסל בדקה ה-75.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי