החיים בהולנד והופעת הבכורה הלא שגרתית: אלי דסה מדבר

אלי דסה
אלי דסה | ויטסה, רשמי

המגן צפוי לפתוח מחר (שבת ב-20:45) לראשונה בהרכב ויטסה: "מצפה לנו משחק קשה מאוד". על הדקות הראשונות במדי קבוצתו החדשה: "זו לא הייתה הדרך האידיאלית" וחבריו לקבוצה: "מבלים ויוצאים לשתות קפה ביחד"

(גודל טקסט)
אחרי שעלה במחזור החולף מהספסל להופעת הבכורה שלו בשל הרחקתו של המגן הימני ג'וליאן לליוולד והציג יכולת טובה, אלי דסה יפתח מחר (שבת ב-20:45) לראשונה בהרכב ויטסה ארנהיים במשחק הצמרת נגד אוטרכט, שיהיה גם הראשון של המגן הישראלי מול הקהל הביתי.


"אני לא ממש מכיר לעומק את הקבוצות, אבל יודע שאוטרכט היא אחת הטובות בהולנד. יש לה עונה טובה מאוד עד עכשיו ומצפה לנו משחק קשה מאוד", סיפר דסה לקראת ההתמודדות. "אנחנו עם יתרון של שלוש נקודות בטבלה על פני היריבה ונצטרך להיות מרוכזים לאורך כל 90 הדקות בשביל לנצח".


על הופעת הבכורה בניצחון 1:2 על וואלביק: "ספגנו כרטיס אדום וכמובן שזו לא הייתה הדרך האידיאלית להיכנס למשחק הראשון שלי, אבל אני שמח שקיבלתי את ההזדמנות והצלחתי לעזור לחברים. אני חושב שהוכחנו שיש לנו אופי חזק ורוח קבוצתית ואני מאושר מכך שלקחנו את הנקודות בסיום".


החיים בהולנד: "אני שמח מאוד להיות כאן ונהנה עם החברים החדשים שלי לקבוצה. אנחנו מבלים ביחד, יוצאים לשתות קפה ומעבירים זמן איכות. אני מרגיש טוב מאוד גם באימונים. החבר'ה כאן טובים ואיכותיים וכך גם הצוות המקצועי".


בתום שמונה מחזורים בליגה ההולנדית, קבוצתו של דסה ניצבת במקום הרביעי בטבלה עם 17 נקודות – רק שלוש מתחת לשתי המוליכות (אייאקס ו-פ.ס.וו איינדהובן). אוטרכט, במדיה משחק אדריאן דלמאו שהיה מועמד להצטרף למכבי תל אביב, מדורגת מקום אחד מתחת לוויטסה ותגיע למשחק עם רצף של שלושה משחקי ליגה ללא הפסד.

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Wearing Yellow is something I am used to. Couldn't have wished for a better welcoming reception. Delighted to be joining @mijnvitesse . Now the hard work starts.

A post shared by Football Player ⚽️ (@eli_dasa2) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי