"אלי דסה לא הסתבך, הוא סיפק משחק טוב ובטוח"

אלי דסה
אלי דסה | Vitesse arnhem

בתקשורת ההולנדית החמיאו למגן נבחרת ישראל, שלראשונה העונה פתח בהרכב והשלים 90 דקות בניצחון ויטסה ארנהיים 1:2 על אוטרכט. קבוצתו ממוקמת באופן זמני שלישית בטבלה בשוויון נקודות עם אייאקס ופ.ס.וו איינדהובן

(גודל טקסט)
לאחר ארבע שנים במדי מכבי תל אביב בהן זכה באליפות, שני גביעי טוטו, והשתתף עם הצהובים בשלב הבתים של ליגת האלופות והליגה האירופית, אלי דסה פתח את הפרק החדש בקריירה שלו בהולנד. בשבוע שעבר הוא רשם הופעת בכורה במדי הקבוצה ושיחק 34 דקות בניצחון 1:2 על וואלבייק. אמש (שבת) הוא כבר פתח בהרכב והשלים 90 דקות בניצחון קבוצתו 1:2 על אוטרכט.


לשמחת אנדי הרצוג, המגן הישראלי מתחיל לקבע את מעמדו בקבוצה מצמרת הטבלה בהולנד ובתקשורת המקומית החמיאו ליכולת שהפגין אתמול: "אמנם אלי דסה שיחק בגלל שהמגן הראשון לילי פיילד היה מושעה, אבל הוא לא הסתבך וסיפק משחק טוב ובטוח". המגן שבולט ביכולותיו ההתקפיות, מתאים מאוד לשיטת המשחק בליגה ההולנדית, ובוויטסה שכבשה כבר 18 שערים מפתיחת העונה הוא בהחלט יכול להשתלב ולהוכיח את עצמו.


הקבוצה מהעיר ארנהיים ממוקמת באופן זמני במקום השלישי בטבלה, כשהיא עם 20 נקודות, מאזן זהה לפ.ס.וו איינדהובן ולאייאקס אמסטרדם, להן משחק חסר. היא ניצחה את שלושת משחקי הליגה האחרונים שלה, ולאור היכולת שדסה סיפק אתמול, הוא בהחלט יכול להילקח בחשבון על ידי המאמן לאוניד סלוצקי בתכניות להרכב הראשון, לקראת המשך המאבקים בליגה.


View this post on Instagram

Massive game last night‼️ With a great team spirit & character. happy to achieve the 3pts. Thanks for all the fans for the warm welcome in my first home game @mijnvitesse

A post shared by Football Player ⚽️ (@eli_dasa2) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי