בקפריסין קבעו: עזרא אחד משחקני הרכש המאכזבים בליגה

חן עזרא
חן עזרא | אומוניה ניקוסיה, רשמי

זה עדיין מוקדם לקבוע, אבל שחקנה הישראלי של אומוניה ניקוסיה נבחר לאחד משישה שחקנים שהגיעו הקיץ ובינתיים לא סיפקו את הסחורה: "הוא לא הצליח לבלוט בקישור, אך ראוי לציין שזוהי הקבוצה הראשונה שלו בחו"ל"

(גודל טקסט)

בגיל 30 חן עזרא עזב לראשונה בקריירה את הכדורגל הישראלי כאשר חתם באומוניה ניקוסיה ואחרי חמישה מחזורים נמצאת הקבוצה במקום השני בליגה עם אותו מספר נקודות כמו של אנורתוסיס שרשמה משחק אחד פחות.

הישראלי פתח כמעט בכל המשחק, אך למרות זאת טרם כבש או בישל בקבוצתו החדשה. בעקבות כך, באתר הקפריסאי 'אומאדה ריפורטר' נכנס עזרא לרשימה לא מכובדת במיוחד של שש החתמות שהגיעו הקיץ ובינתיים לא עומדים בציפיות.

על הישראלי נכתב: "הוא רשם בסך הכל 320 דקות אך הוא לא הצליח להתבלט בעמדת הקישור, אך יש לציון כי זו הפעם הראשונה שהוא משחק מחוץ לישראל והוא הגיע לאומוניה לאחר המלצות רבות".

לצידו של עזרא ברשימה מופיעים עומאר חאני שהגיע מהליגה הירדנית לאפואל ניקוסיה, המגן הימני אמיליו נסה מאפולון לימסול, טדורוס ואסילאקאקיס היווני שחתם באנורתוסיס, אטילה סאלאי הבולגרי המשחק גם באפולון לימסול ואת הרשימה סגר סלובודאן מדויביץ', בעל עבר עשיר בגרמניה אך בקבוצתו החדשה א.א.ל. לימסול שיחק רק פעם אחת.


חן עזרא במעמד החתימה. יענה את הציפיות בהמשך העונה? (האתר הרשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי