90 דקות לדסה ב-0:4 של ויטסה, ניר ביטון שותף בניצחון סלטיק

אלי דסה
אלי דסה | Vitesse arnhem

מגן הנבחרת פתח בהרכב בדרבי הישראלים בהולנד, שיימן לא שותף. ניר ביטון נכנס כמחליף ב-0:6 של סלטיק, חמד וכיאל זכו לדקות משחק בניצחון 0:3 של צ'רלטון. ביטון שותף בניצחון לודוגורץ. נאתכו פתח בהפסד פרטיזן

(גודל טקסט)

עם חזרת הליגות באירופה מפגרת הנבחרות, גם הליגיונרים חוזרים לפעילות מלאה והיום (שבת) היה יום עמוס עבור הנציגים שלנו ביבשת. הישראלי הראשון לשחק היה ביברס נאתכו, שעלה בהרכב פרטיזן בלגרד במשחק החוץ אצל מלאדוסט. פרטיזן יצאה לפגרה עם 2:1 מאכזב לווזדובאצ' שקטע רצף של 10 משחקים ללא הפסד, וכעת רשמה עוד תוצאה רעה, כשהפסידה 1:0 והתרחקה מהצמרת. 

בהולנד, נערך דרבי ישראלים כשוויטסה ארנהיים דרסה 0:4 את וונלו, בריאן נילסן בלט עם צמד. אלי דסה פתח בהרכב והשלים 90 דקות אצל האורחת ששמרה על המקום השלישי בטבלה, שמואל שיימן לא שותף אצל המפסידה. 

בסקוטלנד, סלטיק דרסה 0:6 את רוס קאונטי ועלתה זמנית לפסגת הטבלה עם 22 נקודות. ניר ביטון זכה לדקות ראשונות מאז ה-1 בספטמבר, כשנכנס כמחליף בדקה ה-73. היברניאן סיימה בתיקו 1:1 מול המילטון וממוקמת עשירית בטבלה עם שבע נקודות. אופיר מרציאנו לא שותף.

ניר ביטון. שותף בניצחון הענק של קבוצתו ( Andrew Milligan - PA Images / Contributor)
ניר ביטון. שותף בניצחון הענק של קבוצתו (Andrew Milligan – PA Images / Contributor)

באנגליה, צ'רלטון הביסה 0:3 את דרבי, תומר חמד נכנס כמחליף בדקה ה-75, בירם כיאל עלה מהספסל בדקה ה-78. בעקבות הניצחון הקבוצה ממוקמת שביעית בטבלה עם 21 נקודות. 

בבולגריה, לודוגורץ רשמה ניצחון שמיני ברציפות בכל המסגרות, כשגברה 0:1 על בוטב פלובדיב וביססה את מעמדה בפסדת הטבלה עם 33 נקודות. דן ביטון פתח בהרכב והוחלף בדקה ה-58. טאלב טוואטחהומאביס צ'יבוטה לא נכללו בסגל. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי