"העצלנות של חמד מכעיסה, עליו לשפר את מוסר העבודה"

תומר חמד
תומר חמד | Daniel Hambury/EMPICS/PA

הישראלי שעלה מספסל צ'רלטון זכה לציון ארבע בתקשורת המקומית: "הסתובב במגרש ולא השקיע מאמץ". כיאל, ששיחק 12 דקות, קיבל מחמאות: "השאיר טעם של עוד"

(גודל טקסט)
אחרי שהגיעו עם לא מעט ציפיות ובקושי שותפו מפתיחת העונה בשל פציעות, תומר חמד ובירם כיאל עלו בסוף השבוע האחרון מהספסל ב-0:3 של צ'רלטון על דרבי קאונטי במסגרת המחזור ה-12 בצ'מפיונשיפ וכעת מצפים במועדון שהשניים שהגיעו מהפרמיירליג בקול תרועה יכנסו לקצב ויסייעו לקבוצה במאבקי הצמרת.


למרות שעלה מהספסל רק בדקה ה-75, חמד זכה לביקורת חריפה בתקשורת המקומית שהעניקה לו את הציון ארבע. "העצלנות שלו מכעיסה", נכתב. "אמנם המשחק היה גמור כשהוא נכנס, אבל זה לא מצדיק את העובדה שהוא הסתובב על המגרש ולא השקיע שום מאמץ. היה לו ניסיון אחד טוב מחוץ לרחבה, אך ניכר שהוא זקוק ליותר זמן משחק ועליו לשפר את מוסר העבודה שלו".


כיאל, שנכנס שלוש דקות לאחר חמד, קיבל את הציון חמש. "הוא נראה טוב בזמן שקיבל והשאיר טעם של עוד לקראת ההמשך", נכתב. "הוא גילה מיומנות והפסים שלו היו טובים, אבל הוא יצטרך לעשות משהו קסום בשביל להוציא עכשיו את אחד משחקני הקישור מההרכב. כולם מבינים מה בירם מסוגל להעניק לצ'רלטון והוא יספק את זה אם יתנו לו את דקות המשחק שהוא צריך".


בתום 12 מחזורים בליגה השנייה באנגליה, צ'רלטון ניצבת במקום השביעי עם 21 נקודות – רק ארבע פחות מהמוליכה ווסט ברומיץ'. זו הייתה הופעתו השנייה בלבד של כיאל, שרשם העונה 24 דקות ליגה בסך הכל. חמד, לעומת זאת, רשם שתי הופעות בהרכב, עלה עוד שלוש פעמים מהספסל וטרם מצא את הרשת. מחרתיים (רביעי ב-22:00) תתארח הקבוצה הכי ישראלית באנגליה אצל בריסטול סיטי והפעם יקוו השניים לקבל קצת יותר דקות.


שתי הופעות בלבד עד כה בצ'רלטון. בירם כיאל (האתר הרשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי