אריאל הרוש עלה לשלב הבא, וייסמן וסולומון הודחו מהגביע

אריאל הרוש
אריאל הרוש | ANP Sport / Contributor

השוער הישראלי פתח בין הקורות של ספרטה רוטרדם בניצחון 0:1 על וולנדם בגביע ההולנדי. הקשר ראה מהספסל את שחטאר מפסידה לדינמו קייב, וולפסברגר הופתעה נגד ווקר אינסברוק מליגת המשנה

(גודל טקסט)
*בהולנד, אריאל הרוש עלה לשלב הבא גביע ההולנדי, כשעמד בין הקורות של ספרטה רוטרדם בניצחון 0:1 על וולנדם. שמואל שיימן פתח בהרכב והשלים 89 דקות בהפסד קבוצתו וונלו 3:2 בפנדלים לאחר 2:2 בתום הארכה לגרוון סטאר מהליגה החמישית. קבוצתו הודחה בשלב מוקדם.


ביברס נאתכו, שעלה בהרכב פרטיזן בלגרד במשחק החוץ הקשה נגד צ'וקאריצ'קי שבמקום השני בליגה בסרבית. פרטיזן נקלעה לפיגור כבר בדקה ה-16, אבל ג'ורג'ה איבנוביץ' השיג שוויון מאוחר (70) וקבוצתו התקרבה למקום השלישי מרחק שתי נקודות מהיריבה. אלא שבדקה ה-90 לוקה סטויאנוביץ' כבש שער ניצחון לזכות המארחת והותיר את פרטיזן במקום הרביעי. נאתכו עצמו השלים 90 דקות אך לא הצליח לעזור לקבוצתו לחלץ נקודה.


* באוקראינה מנור סולומון ישב על הספסל של שחטאר, שהפסידה 2:1 לדינמו קייב בתום והודחה מהגביע כבר בשלב שמינית הגמר. לראשונה אחרי ארבע שנים, תהיה בגביע האוקראיני זוכה חדשה.




* באוסטריה גם שון וייסמן שיחק במסגרת הגביע כאשר עלה בהרכב של וולפסברגר נגד ווקר אינסברוק מליגת המשנה במסגרת שמינית הגמר. החלוץ הישראלי לא כבש, בדיוק כמו חברו לנבחרת ישראל הודח בשלב שמינית הגמר לאחר 1:0 מפתיע.




* מי שכן עלו שלב בגביע בליגה היו אנס מחמיד ומידו בדארנה במדי וינטרטור שגברה 0:1 על ת'ון בשמינית הגמר בגביע השוויצרי. מחמיד עלה בדקה ה-77, בעוד חברו לא נקרא לדשא מהספסל.


*בסקוטלנד, סלטיק ניצחה 0:2 את סט. מירן ושמרה על הפסגה. ניר ביטון וחאתם עבד אלחמיד לא שותפו. גם אופיר מרציאנו נותר על הספסל בתיקו 2:2 של היברניאן מול ליווינגסטון.


*בבלגיה, ליאור רפאלוב צפה מהספסל בתיקו 2:2 של אנטוורפן נגד גנק. בעקבות התוצאה קבוצתו עלתה למקום החמישי בטבלה.


ניר ביטון. ראה מהספסל את הניצחון של סלטיק (Gettyimages)
ניר ביטון. ראה מהספסל את הניצחון של סלטיק (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי