90 דקות לדסה בהפסד השלישי ברציפות של ויטסה בליגה

אלי דסה
אלי דסה | Soccrates Images / Contributor

הקבוצה ההולנדית ספגה 2:1 בבית מחרוניגן והמשיכה להדרדר, כשהיא עלולה לאבד את המקום המוביל לאירופה. אסורו (13, 31) כיכב עם צמד, לינסן (49) צימק מבישול של השוער

(גודל טקסט)

פגרת הנבחרות תחזור בשבוע הבא, והערב (שישי) נפתחים משחקי הליגות ברחבי אירופה – ואיתם גם משחקי הנציגים הישראלים. הליגיונר היחיד ששיחק הערב הוא אלי דסה, שפתח בהרכב קבוצתו ויטסה במשחק הבית נגד חרונינגן בליגה ההולנדית.

ויטסה נמצאת במקום החמישי וזקוקה לנקודות במאבקי הצמרת, אבל פתחה רע את המשחק ונקלעה לפיגור כבר בדקה ה-13. חרונינגן יצאה להתקפה, השוער רמקו פאספיר הדף אבל ג'ואל אסורו הגיע לריבאונד, פאספיר התבלבל מכדורעף שנבעט למגרש והכדור של אסורו חדר פנימה. החלוץ השוודי השלים צמד בדקה ה-31, כשקאי סיירהויס ניצל פירצה בהגנה המקומית כדי להכניס לו כדור נהדר אותו המשיך אסורו לשער.

את המחצית השנייה פתחה ויטסה אחרת, ותוך ארבע דקות פאספיר שלח כדור ארוך שעשה את כל הדרך לתוך הרחבה של חרונינגן, משם בריאן לינסן המשיך לרשת והשוער רשם בישול בהופעתו ה-200 בליגה. מעבר לשער המצמק, לצערו של דסה (שהשלים 90 דקות), לא הצליחה ויטסה לחזור וסיימה עם הפסד שלישי ברציפות בליגה שהרחיק אותה מאוד מהצמרת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי