90 דקות לאמיר עגייב, סומגאייט הפתיעה 1:2 את קרבאח

אמיר עגייב, סומגאייט;
אמיר עגייב, סומגאייט | האתר הרשמי

הנציג הישראלי באזרבייג'אן רשם הישג עם קבוצתו, שחזרה מפיגור בבית מול מוליכת הטבלה והתקרבה למקום השלישי המוליך לליגה האירופית. כעת: ביברס נאתכו עלה מהספסל ל-4 דקות, פרטיזן הביסה 2:6 את יאבור

(גודל טקסט)

הליגות ברחבי אירופה חוזרות מפגרת הנבחרות, ואיתן גם הנציגים הישראלים ביבשת. היום (שישי) נספרו שני ליגיונרים מעבר לים, כאשר הראשון שבהם היה אמיר עגייב במדי סומגאייט.

עגייב פתח בהרכב והשלים 90 דקות במשחק בית קשה נגד קרבאח, מוליכת הטבלה בליגה האזרית והנציגה בליגה האירופית. סומגאייט נקלעה לפיגור בדקה ה-36, אבל צמד מהיר במחצית השנייה מרגלי פיימן בבאי האיראני (65, 68) קבע מהפך ו-1:2 יוקרתי. קרבאח שיחקה ב-10 שחקנים החל מהדקה ה-69, ואילו החלוץ הישראלי נרשם בפנקס עם כרטיס צהוב בתוספת הזמן. בעקבות הניצחון צימקה סומקאייט את ההפרש בינה לבין נפצ'י באקו שבמקום השלישי לנקודה בלבד, וכעת היא חזרה למירוץ למקום המוביל למוקדמות הליגה האירופית בסיום העונה.

הליגיונר השני היה ביברס נאתכו, שלא נכלל בהרכב קבוצתו פרטיזן בלגרד שאירחה את יאבור בליגה הסרבית. ללא הישראלי שנח ממשחקי הנבחרת, פרטיזן הביסה את יריבתה עם 2:6 מוחץ. עומאר סאדיק כיכב עם שלושער, אוסטויץ', מילטיץ' וסטבאנוביץ' כבשו כל אחד אחד – ואקס מכבי חיפה סיידובה סומא החמיץ פנדל. נאתכו נכנס בדקה ה-86 וחגג את הניצחון עם חבריו.

באוקראינה, מנור סולומון הפצוע נותר מחוץ לסגל שחטאר דונייצק שגברה 1:4 על קרפטי לבוב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי