צפו: וייסמן כבש צמד, כיאל הודח מסגל צ'רלטון

צ'רלטון
צ'רלטון | Daniel Hambury - EMPICS / Contributor

באוסטריה: חלוץ נבחרת ישראל כבש (24 ו-58) ובישל (75) ב-1:4 של וולפסברגר. בצ'מפיונשיפ באנגליה: הקשר נותר מחוץ ל-18 של בויאר, שרשם משחק חמישי ברציפות ללא ניצחון ואיבד גובה. תומר חמד הפצוע לא שותף

(גודל טקסט)

שון וייסמן, חלוצה של וולפסברגר האוסטרית העלה את קבוצתו ליתרון 0:1 בדקה ה-24 כשכבש במשחק החוץ מול מאטרסבורג שער מרהיב במספרת, במסגרת המחזור ה-15 בליגת הבכירה. בדקה ה-58 כבש וייסמן את שערו השני במשחק שבו ניצחה קבוצתו 1:4. חלוץ נבחרת ישראל כבר עם 14 שערי ליגה מתחילת העונה ו-20 שערים בכל המסגרות. בנוסף, הוא גם בישל את השער הרביעי של קבוצתו. וולפסברגר מדורגת כרגע במקום השלישי בטבלה. אגב, בסיבוב הראשון כבש וייסמן רביעייה מול מאטרסבורג.


בירם כיאל (סיבות מקצועיות) ותומר חמד (פציעה) לא נכללו היום (שבת) בסגל צ'רלטון, שאיבדה יתרון כפול בביתה ורשמה משחק ליגה חמישי ברציפות ללא ניצחון אחרי 2:2 מאכזב במיוחד מול קארדיף סיטי.



גונור גלאגר (13) וג'ונת'ן לקו (42) העניקו 0:2 בהפסקה, אך נת'ניאל מנדז-לאינג (52) ולי טומלין (73) קבעו חלוקת נקודות. אחרי 17 מחזורים בצ'מפיונשיפ, צ'רלטון עם 23 נקודות בלבד והמקום שמוביל לפלייאוף העלייה מתרחק בהדרגה.


ניר ביטון נותר על ספסלה של קבוצתו סלטיק לכל אורך 90 הדקות במשחק הביתי שבו היא גברה 0:4 על ליבינגסטון במסגרת המחזור ה-14 בליגה הסקוטית. סלטיק ממשיכה להוביל את הטבלה. חאתם עבד אלחמיד נעדר בגלל פציעה.



ביטון. 90 דקות על הספסל (Andrew Milligan – PA Images / Contributor)


ועוד בליגה הסקוטית, אופיר מרציאנו ישב על הספסל ולא שותף במשחק הניצחון הביתי של קבוצתו היברניאו על מאת'רוול 1:3. 


בליגה הבולגרית, לודוגורץ ניצחה בביתה 1:2 את פלובדיב. דן ביטון עלה לשחק כמחליף בשורות המנצחת בדקה ה-75. טאלב טוואטחה נותר מחוץ לסגל.


גיא אסולין חזר לשחק כדורגל אחרי למעלה משנה וחצי כשנכנס כמחליף בדקה ה-80 ב-2:2 הביתי של קבוצתו החדשה פולי יאש מול וולונטרי בליגה הרומנית.



מרציאנו. גם הוא לא שותף בסקוטלנד (gettyimages)


בקפריסין, אומוניה ניצחה 0:2 בחוץ את פארלימני, חן עזרא ישב על ספסל המנצחת ולא שותף.


ללא אדי גוטליב הפצוע שלא צפוי לחזור לשחק העונה, אורנבורג נכנעה 2:1 בביתה מול אחמט גרוזני במסגרת המחזור ה-17 בליגה הרוסית. במקביל, וידאר קיארטנסון עלה מהספסל בדקה ה-82 ולא סייע לרובין קאזאן שנוצחה 2:1 בבית על ידי המוליכה זניט.

 
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי