הרוש נכלל בנבחרת השבוע, מאמן ספרטה: "יש לו ניסיון עולמי"

אריאל הרוש
אריאל הרוש | האתר הרשמי

השוער הישראלי סיפק משחק נפלא ב-0:2 על ויטסה ונבחר בין השאר לאיש המשחק, פרייזר: "שמח שהוא הצדדיק את ההזדמנות שקיבל". הרוש: "השתוקקתי לקבל מקום בקבוצה, ובמשחק הזה פשוט הכל התחבר". צפו

(גודל טקסט)
הדרבי הישראלי בהולנד בין ספרטה רוטרדם לויטסה אתמול (ראשון) אמנם לא יצא לפועל, בשל פציעתו של אלי דסה שנעדר מסגל האורחת, אבל החצי הישראלי השני במשחק הגיע ובגדול. אריאל הרוש שמר על רשת נקייה מול אחת ההתקפות הטובות בליגה בניצחון 0:2, כולל הצלה ענקית בדקה ה-56 לבעיטה מקרוב של קייסוקה הונדה.


הרוש כלל לא היה בטוח שיפתח, לאור חזרתו לכושר של השוער הקבוע טים קורמנס, אך לבסוף החליט המאמן לסמוך על הישראלי שהוכיח כי הוא ראוי לאפודת השוער הראשון. לאור ההופעה הוא גם נבחר ל"איש המשחק" על ידי נותנת החסות של הליגה ההולנדית.


בכלל, בהולנד התפעלו מההופעה של הרוש בשער ספרטה. באתר "VI" העניקו לשוער ציון 7.5 על המשחק, וכתבו כי הוא "הוכיח את עצמו בנחרצות כששמר על שער נקי". ב-"Voetbalprimeur" הגדילו לעשות כשכללו את הרוש בין נבחרת השבוע, לצד כוכבים כמו קווינסי פרומס, סטיבן ברגווין, חאקים זייך ודייליד בלינד. "הוא חיכה בסבלנות להזדמנות שלו", נכתב באתר, "ובניצחון הביתי הוא לקח את הצ'אנס שקיבל בשתי ידיים".


הרוש.
הרוש. "ההצלות שלי ברבע השעה הראשונה התבררו כקריטיות" (ANP Sport / Contributor)


מאמן ספרטה הנק פרייזר הסביר: "זה מאוד פשוט. התחלתי את העונה עם קורמנס שהיה מצוין, אבל הבאנו שוער עם ניסיון עולמי והגיעה לו הזדמנות. עכשיו הוא הצדיק אותה, ואני שמח כי ההתלבטות קשה לפעמים".


"אני שחקן מנוסה", אמר הרוש לאחר המשחק, "אני יודע איך זה עובד. באתי להיות השוער הראשון אבל לא היתה שום סיבה להוציא את טים. הייתי חייב לקבל את זה. בינתיים המשכתי להתאמן ולהתכונן לרגע שבו ההזדמנות שלי תגיע. לקחתי אותה וצברתי ביטחון. היחסים ביני ובין טים מצוינים, אנחנו קולגות ולא מתחרים. ככה זה עובד".


"עכשיו אני צריך להוכיח את עצמי בכל יום", הוסיף שוער נבחרת ישראל, "ובמשחק הזה הכל פשוט התחבר. ההצלות שלי ברבע השעה הראשונה התבררו כקריטיות לניצחון שלנו. הבנתי שהייתי שוער מחליף, אבל השתוקקתי לקבל מקום בקבוצה. מעכשיו אעשה כל שביכולתי כדי לשמור על המקום הזה".



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי