נאתכו: "אלקמאר טובה ממנצ'סטר יונייטד, נילחם עד הסוף"

ביברס נאתכו, חואן מאטה
ביברס נאתכו, חואן מאטה | Srdjan Stevanovic/Getty Images

פרטיזן בלגרד חייבת לנצח בהולנד (חמישי ב-19:55, ספורט1) על מנת להישאר בתמונת העלייה, הקשר התייחס לסיכויים של קבוצתו: "ניצבת מולנו קבוצה איכותית, אך אנחנו מאמינים ומקווים שנעשה את זה"

(גודל טקסט)

בידיעה שרק ניצחון ישאיר אותה בתמונת העלייה לשלב הבא, פרטיזן בלגרד תתארח אצל אלקמאר (חמישי ב-19:55, ספורט1) במסגרת המחזור החמישי בשלב הבתים של הליגה האירופית. אחרי שפתחה את הקמפיין עם ארבע נקודות משש אפשריות, קבוצתו של ביברס נאתכו רשמה הפסד כפול מול מנצ'סטר יונייטד והיא רחוקה ארבע נקודות מהיריבה ההולנדית, אותה היא כאמור תפגוש מחרתיים למשחק ההזדמנות האחרונה.

נאתכו התייחס לסיכויים של קבוצתו: "אנו מצפים למשחק חשוב מאוד מול קבוצה שכרגע אני יכול לומר שהיא אפילו יותר טובה ממנצ'סטר יונייטד. אנחנו מודעים לכך שעלינו לנצח על מנת שיהיה לנו סיכוי להעפיל לחלק השני של התחרות, זו עובדה, ואנו מאמינים ומקווים שזה יקרה. ברור שבמשחק הזה עלינו להראות את כל התכונות שיש לנו כקבוצה, ולהיות ברמה הגבוהה ביותר עד כה, מכיוון שברור לחלוטין שניצבת מולנו קבוצה איכותית ביותר.

"עלינו להקדיש תשומת לב למשחק ההתקפה שלנו, אך במקביל אסור לנו להפקיר את ההגנה. שני האספקטים חשובים באותה מידה ואנחנו נצטרך למצוא את האיזון. עלינו לעצור את שחקני ההתקפה שלהם, אך כמובן שנהיה חייבים להבקיע במטרה לנצח. מבחינתנו המצב ברור ולא פשוט: כדי להבטיח את הכרטיס לשלב הבא, אנחנו צריכים לנצח את שני המשחקים הבאים במפעל. אין טעם לדבר על זה שהחמצנו המון במשחק הראשון מול אלקמאר, הרי אי אפשר להחזיר את הגלגל. זה יהיה קשה מאוד בהולנד, אבל אנחנו נילחם עד הרגע האחרון", סיכם נאתכו.


הסיכויים לא לטובתו. ביברס נאתכו (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי