עגייב עלה מהספסל ושוב כבש, סומגאייט עלתה לרבע גמר הגביע האזרי

אמיר עגייב, סומגאייט;
אמיר עגייב, סומגאייט | האתר הרשמי

שער רביעי בחמישה משחקים לחלוץ הישראלי, שעזר לקבוצתו לנצח 0:2 את זאגטאלה מהליגה השנייה. לודוגורץ עלתה שלב בבולגריה, צ'יבוטה כבש בפנדל ב-0:3, 90 דקות לדן ביטון. 90 דקות לנאתכו בהפסד פרטיזן

קבוצות: לודוגורץ
(גודל טקסט)
מחזורי אמצע השבוע ומשחקי הגביע באירופה לא פסחו על הליגיונרים, שהמשיכו היום (רביעי) בייצוג הכדורגל הישראלי ברחבי היבשת. מאוחר יותר ישחקו ביברס נאתכו ופרטיזן נגד נאפרדאק, בעוד בערב בסקוטלנד תארח סלטיק של ניר ביטון ועאבד חאתם אל חמיד את המילטון והיברניאן של אופיר מרציאנו תפגוש את רוס קאונטי.


הראשונים לשחק היו דן ביטון ומאוויס צ'יבוטה, שפתחו בהרכב לודוגורץ בשמינית גמר הגביע הבולגרי נגד ספטמברי סופיה מהליגה השנייה בו ניצחה הקבוצה הבכירה 0:3 ועלתה לרבע הגמר. השניים השלימו 90 דקות, וצ'יבוטה אף כבש את השער השלישי בפנדל בדקה ה-56.


בוריס קליימן לא נכלל בהרכב של קבוצתו פאראלימני, שניצלה מהדחה בגביע הקפריסאי בזכות שער בדקה ה-84 שקבע מהפך ו-2:3 על אותלו אתיאנו מהליגה השנייה.




אמיר עגייב ממשיך לככב בארזבייג'אן. החלוץ עלה מהספסל במצב של 0:1 לטובת קבוצתו סומגאייט בשמינית גמר הגביע נגד זאגטאלה מליגת המשנה, וכבש את שער הניצחון בדקה ה-70. מדובר בשער רביעי בחמישה משחקים עבור הישראלי, שנמצא בתקופה נהדרת בקריירה.


פרטיזן בלגרד אירחה את נאפרדאק מהתחתית במסגרת המחזור ה-19 בליגה הסרבית ונוצחה במפתיע 3:2. ביבראס נאתכו פתח בהרכב פרטיזן ושיחק 90 דקות. פרטיזן הוליכה 0:2 משערים שכבש אקס מכבי חיפה, סיידובה סומא בדקות ה-13 וה-34. מיליאן ווקאדינוביץ' (43) ומירוסלאב ביילוש (83), השוו וניקולה אסקיץ' השלים את המהפך (90+5). פרטיזן במקום הרביעי בטבלה.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי