חוזהו של דקל קינן בסקרמנטו הוארך: "הוא יוביל אותנו"

דקל קינן
דקל קינן | האתר הרשמי של סקרמנטו רפבליק

הבלם בן ה-35 ימשיך לעונה שלישית בליגת ה-USL בארצות הברית: "הוא שחקן עם אופי מצוין ששיחק ברמות הכי גבוהות", אמר המנהל המקצועי של המועדון

(גודל טקסט)

דקל קינן ימשיך לעונה שלישית בארצות הברית. אחרי עונת בכורה מוצלחת בסינסינטי, הבלם שחגג 35 בספטמבר האחרון חתם על הארכת חוזה בסקרמנטו רפבליק והוא ימשיך לעונתו השנייה בקבוצה, מי שזכתה ב-2014 באליפות ה-USL וב-2022 תצטרף ל-MLS, הליגה הבכירה בארצות הברית.

"דקל מוסיף לנו המון ניסיון על המגרש ומחוצה לו", אמר המנהל המקצועי טוד דניוואנט, "הוא שחקן עם אופי מצוין ששיחק ברמות הכי גבוהות, כך שאנחנו מאושרים לצרף אותו בחזרה לקבוצה כדי שיוביל אותנו בעונה הבאה".

קינן רשם 24 הופעות עבור הקבוצה ב-2019, ב-23 משחקים הוא פתח בהרכב, ובסך הכל רשם מעל 1,900 דקות במהלכן גם בישל פעמיים. לצערו, הקבוצה הודחה בחצי גמר המערב אחרי שסיימה את העונה הסדירה במקום השביעי. בסך הכל תהיה זו עונתו החמישית של קינן מעבר לים, אחרי ששיחק גם בבלקפול, קרדיף, קריסטל פאלאס ובריסטול האנגליות בין 2010 ל-2012. קינן גדל במחלקות הנוער של מכבי חיפה ובצעירותו הושאל לבני סכנין ולמכבי נתניה, עד שחזר לירוקים והיה בורג חשוב באליפות וכן בזכייה בגביע ב-2015/16.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי