דיווח: צ'ימי אווילה עשוי לתפוס את מקומו של דאבור בסביליה

מואנס דאבור
מואנס דאבור | Icon Sport / Contributor

למרות היכולת הטובה בליגה האירופית והבכורה בליגה, בספרד מפרסמים שהאנדלוסים מתכננים לממן את הבאתו של חלוץ אוסאסונה בעזרת מכירתו של הישראלי

קבוצות: סביליה
(גודל טקסט)

צ'ימי אווילה, חלוץ אוסאסונה ואחד השמות החמים בספרד, נמצא על הכוונת של לא מעט מועדונים, אך לפי פרסומים בתקשורת המקומית סביליה היא הקבוצה בעלת הסיכויים הגבוהים ביותר להחתים את הארגנטינאי בן ה-25 שהבקיע העונה שישה שערי ליגה ובישל שלושה נוספים ב-15 הופעות.

באותו דיווח נכתב כי הסעיף השחרור של אווילה עומד על 25 מיליון יורו, סכום מעט גבוה עבור סביליה, אך האנדלוסים מתכוונים לממן את העסקה בין היתר ממכירתו של מואנס דאבור – שנרכש מרד בול זלצבורג תמורת 15 מיליון יורו ובמועדון יקוו למצוא קבוצה שתצרף את הישראלי במחיר זהה, כשהכוונה היא להוציא את המהלך לפועל רק בתום העונה הנוכחית.

אווילה שיחק במשך שנתיים כמושאל בהואסקה והבקיע 17 שערי ליגה  (שבעה בליגת המשנה ועשרה בליגה הבכירה) ב-69 הופעות. בקיץ האחרון הוא שב לסן לורנצו, עד שאוסאסונה, העולה החדשה לליגה הבכירה בספרד, הכניסה את היד לכיס ושילמה 2.7 מיליון יורו בתמורה לחלוץ, ששיחק עד שנת 2015 בליגת חובבים בארגנטינה.

באשר לדאבור, הישראלי אמנם מוערך על ידי אוהדי סביליה והוא אף רשם בסוף השבוע האחרון את הופעת הבכורה שלו בליגה הספרדית, אך בתקשורת המקומית סבורים שאין לו עתיד תחת המאמן ז'ולן לופטגי והמנהל המקצועי מונצ'י  – שכידוע קיבלו אותו בירושה ומיעטו להעניק לו קרדיט עד כה. 

אחד השמות המסקרנים בספרד. צ'ימי אווילה (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי