וייסמן זכה למחמאות: "אולי צריך לצרף אותו כגיבוי לדז'קו"

שון וייסמן
שון וייסמן | Paolo Bruno/Getty Images

החלוץ כבש את שערו ה-23 העונה בכל המסגרות ב-2:2 של וולפסברגר נגד רומא, ברשתות החברתיות התלהבו מהישראלי שלא היה רחוק מצמד באולימפיקו

קבוצות: רומא
(גודל טקסט)

מי היה מאמין ששון וייסמן יהיה אחד ממלכי השערים של אירופה? בקיץ הוא עוד ניהל מו"מ עיקש עם מכבי חיפה וכשלא נענו לדרישות השכר שלו החליט לעזוב, חתם בוולפסברגר האוסטרית ואתמול (חמישי) הגיע לרגע השיא בקריירה כשבזכות תנועה אדירה ונגיחה וירטואוזית כבש באצטדיון האולימפיקו ובמשחק לפרוטוקול עבור קבוצתו קבע 2:2 נגד רומא.

זה היה שערו ה-23 של שון וייסמן העונה ב-25 הופעות, 16 משעריו הובקעו בליגה האוסטרית ועוד חמישה בגביע האוסטרי ואנחנו אפילו עדיין לא באמצע חודש דצמבר. הוא גם רשם העונה 3 בישולים ובחר שש פעמים לאיש המשחק בכל המסגרות, אבל באצטדיון כמו האולימפיקו – עם כל הכבוד למגרשה של מנגנשלבדאך שגם מולה הוא הבקיע במחזור הפתיחה בליגה האירופית – הוא עוד לא כבש.

וייסמן גם כבש באולימפיקו שער שנפסל בטענת נבדל וגם נגח לקורה ומאמנו של הישראלי, מוחמד סליחי, טען: "זניולו הקשה מאוד על ההגנה שלנו, אבל הייתה לנו מחצית ראשונה טובה וגם הגיע לנו שער נוסף. למרות שהודחנו מהמפעל, מבחינתנו רשמנו פרק יפה בהיסטוריה של המועדון והשאיפה שלנו היא להמשיך כך. זו לא רק הנקודה שהשגנו כאן היום, אלא הדרך שבה עשינו את זה".


וייסמן עולה לכדור ומשווה (Paolo Bruno/Getty Images)

אגב, ברשתות החברתיות התרשמו אוהדי רומא מהישראלי ואף אחד מהם כתב: "צריך לקחת אותו בתור גיבוי לאדין דז'קו". אפילו לברזיל הגיע השער של וייסמן נגד הג'אלורוסי ואוהד פלמנגנו כתב: "יש חלוצים שאין לנו סיכוי לקחת, כאלה מליגת האלופות, אבל בליגה האירופית יש שחקנים כמו שון וייסמן שהסיכוי לצרף אותם קיים".

מועדון הפאר האיטלקי אמנם עלה לשלב 32 האחרונות בליגה האירופית על אף השער של הישראלי, מכיוון שבורוסיה מנשנגלדבאך ספגה בתוספת הזמן והפסידה 2:1 לבשאקשהיר הטורקית, אבל התגובות בבירת איטליה היו די סוערות לאחר שהקבוצה כשלה לנצח את היריבה האוסטרית הקטנה שהגיעה להילחם על אף שלא היה לה על מה לשחק מעבר לכבוד ויוקרה.

מאמן רומא פאולו פונסקה הודה בסיום: "השגנו את המטרה, עלינו שלב, אבל היינו יכולים לעשות את זה בצורה טובה יותר. וולפסברגר קבוצה טובה ואנחנו לא היינו בגישה הנכונה, אחרת היינו יכולים לעשות את זה בצורה קלה יותר. לא אהבתי את המשחק שלנו" ועם גישה כזו לא נצליח באירופה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי