צפו: אריאל הרוש וספרטה רוטרדם הדהימו את אלקמאר עם 0:3 מוחץ

אריאל הרוש
אריאל הרוש | ANP Sport / Contributor

השוער וקבוצתו עצרו את הדהירה של קבוצת הצמרת, שנאלצה לשחק עם השוער המחליף החל מהדקה השמינית בעקבות כרטיס אדום. אייאקס תקבל הזדמנות להגדיל את הפער בפסגה. ניר ביטון לא שותף בניצחון סלטיק בסקוטלנד

(גודל טקסט)

אלקמאר היא הקבוצה המלהיבה בהולנד – ואולי גם באירופה בשבועות האחרונים, ועם שמונה ניצחונות ברציפות – כולל על איינדהובן ובמחזור האחרון על אייאקס באמסטרדם – היא נצמדה לאלופה עם 41 נקודות. אבל נראה שנמצאה נקודת התורפה שלה: אריאל הרוש וספרטה רוטרדאם. השוער הישראלי וקבוצתו אירחו היום (שבת) את הקבוצה של ארנה סלוט והדהימו עם 0:3, שסיבך את המצב בליגה ההולנדית.

הרוש מקבל הזדמנות בשבועות האחרונים בעקבות פציעתו של טים קורמנס, שאמנם חזר מאז לכושר אך נותר על הספסל, ולמרות יכולת בינונית של הקבוצה ושורת הפסדים שמר על מקומו בין הקורות. הוא קיבל את האפודה גם הפעם נגד קבוצת הצמרת, ושמר על רשת נקייה נגד התקפה מוכשרת שכבשה שלושה שערים בחמישה מתוך שבעת המחזורים האחרונים.

ספרטה, לעומת זאת, כבשה בעצמה שלישייה – אדיל אאוסאר (18), בריאן סמיט (29) ואיברהים דרביסוגלו (57) חגגו על חשבונו של רודי דה בואר, השוער המחליף בן ה-22 שנכנס בעל כורחו בדקה השמינית לאחר שהשוער הראשון מרקו ביזוט הורחק בכרטיס אדום בפתיחה.

ברחבי היבשת, שני ישראלים נוספים ישבו על ספסל קבוצותיהם. ניר ביטון ראה מהקווים את סלטיק מנצחת 1:2 את אברדין ושומרת על מקומה בפסגת טבלת הליגה הסקוטית, בעוד גיא אסולין לא שותף בהפסד של פולי יאשי לפ.צ. הרמנשטאדט בליגה הרומנית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי