בדרך החוצה? סוכנו של דאבור ייפגש עם ראשי סביליה

מואנס דאבור
מואנס דאבור | Icon Sport / Contributor

בתקשורת האנדלוסת טוענים שנציגיו של החלוץ יגיעו לספרד בימים הקרובים במטרה לשוחח עם מונצ'י והנהלת המועדון על עתידו של הישראלי, שעשוי לעזוב במהלך חודש ינואר

קבוצות: סביליה
(גודל טקסט)

בצל השמועות על עזיבה כבר במהלך חודש ינואר, באנדלוסיה מדווחים היום (רביעי) שסוכנו של מואנס דאבור ייפגש בימים הקרובים עם ראשי סביליה והצדדים ידונו על עתידו של חלוץ נבחרת ישראל, שלא נספר על ידי המאמן ז'ולן לופטגי ורשם העונה 24 דקות בלבד במסגרת הליגה.

לפי הדיווחים בספרד, המנהל המקצועי מונצ'י והמאמן ז'ולן לופטגי נחושים לחזק את החוד והמועמד המוביל לעזוב כדי לפנות תקציב לצירוף חלוץ הוא כאמור דאבור, שלא נמצא בתוכניות של המועדון. שחקן נוסף שלא הרשים מאז הצטרף ועלול למצוא את עצמו בחוץ מהר מהצפוי הוא צ'יצ'ריטו, שמצא את הרשת פעם אחת בלבד בתשע הופעות במסגרת הליגה.

רק אתמול נכתב ב"אס" הספרדי שמספר קבוצות כבר גיששו עם ראשי האנדלוסים ושהן מחזרות אחר דאבור, שכבש שלושה שערים בשש הופעות בליגה האירופית ומעורר לא מעט עניין בספרד ובגרמניה. בסביליה מבינים כי מכירת הישראלי היא האופציה הטובה ביותר להכניס כסף כדי לממן החתמה של חלוץ מוביל אחר.

סביליה אמנם העפילה לשלב 32 האחרונות בליגה האירופית מהמקום הראשון בטבלה והיא ניצבת במקום השלישי בליגה הספרדית עם הפסד בודד ב-18 מחזורים, אולם ראשי המועדון מבינים כי הקבוצה תתקשה להישאר רלוונטית בשלבים המאוחרים של העונה ללא חיזוק. האנדלוסים כבשו 23 שערי ליגה בלבד (מקום 12 בליגה בקטגוריה הזו), כאשר רק שבעה מהם הובקעו על ידי שחקני ההתקפה.


מועמד בכיר לעזוב. מואנס דאבור (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי