דיווח: ספורטינג ליסבון רוצה לצרף את מואנס דאבור בהשאלה

מואנס דאבור
מואנס דאבור | CRISTINA QUICLER/AFP via Getty Images

בפורטוגל נטען שהקבוצה מהמקום השלישי בליגה כבר פנתה לאנדלוסים, שמצדם מעדיפים למכור את החלוץ שנמצא בדרך החוצה ונותר מחוץ לסגל למשחק נגד אתלטיק בילבאו

(גודל טקסט)

השידוך של מואנס דאבור עם סביליה לא כל כך מוגדר כמוצלח כרגע. חלוץ נבחרת ישראל, שהצטרף לאנדלוסים בקיץ האחרון אחרי ששילמו עליו 15 מיליון יורו עוד בחודש ינואר של השנה שעברה, קיבל רק 24 דקות מז'ולן לופטגי בליגה הספרדית בשתי הופעות בלבד עד כה העונה.

דאבור צפוי לעזוב את הקבוצה במהלך חלון ההעברות הנוכחי, ולא מעט קבוצות הוזכרו בהקשר לשחקן, רובן משחקות גם הן בליגה הספרדית, אך כעת דווח בפורטוגל על קבוצה חדשה ומסקרנת במיוחד שמעוניינת בשירותיו. ספורטינג ליסבון, שממוקמת במקום השלישי בליגה המקומית, כבר עשתה פנייה לסביליה במטרה לשאול את אקס זלצבורג.

עם זאת, באותו דיווח נכתב כי המועדון האנדלוסי לא תומך יותר מדי בהשאלות ומעדיף למכור את השחקן. עוד נרשם כי כל עוד הימים בחודש ינואר יעברו ודאבור עדיין יישאר בסביליה, הסיכוי להשאלה רק יגדל. מלבד הופעותיו בליגה, החלוץ רשם גם הופעה אחת במסגרת גביע המלך ועוד 6 הופעות בליגה האירופית, בהן כבש שלושה שערים ובישל שניים נוספים. הערב, עם חזרת הליגה הספרדית מפגרה, סביליה תארח את אתלטיק בילבאו (22:00), אולם דאבור נותר מחוץ לסגל', כשאת מקומו תפס רוני לופס, חלוץ נוסף שרכשה סביליה הקיץ ורק לאחרונה החל לזכות במעט קרדיט מלופטגי.

מואנס דאבור חוגג במדי סביליה (CRISTINA QUICLER/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי