יחזור לישראל? רן בן שמעון סיים את דרכו בנבחרת קפריסין

רן בן שמעון
רן בן שמעון | AFP

המאמן שיקיים מחר מסיבת עיתונאים יחד עם נשיא ההתאחדות, נפרד לאחר שנתיים וחצי בתפקיד בהן ניצח בחמישה מ-23 משחקיו והגיע למקום ה-4 במוקדמות היורו. מאז האליפות ההיסטורית בק"ש, הקריירה שלו בירידה

(גודל טקסט)

כבר שנתיים וחצי שעומד רן בן שמעון על הקווים של נבחרת קפריסין. וזהו-זה, תקופתו בנבחרת הסתיימה, כך הודיעה רשמית ההתאחדות הקפריסאית. האם בן שמעון, שהיה מועמד להפועל באר שבע, יחזור לישראל? את זה נדע רק בהמשך. מחר (שלישי) ייפגש המאמן עם נשיא ההתאחדות הקפריסאית, ג'ורג' קוומה, ולאחר מכן תיערך מסיבת עיתונאים רשמית בשעות הבוקר המאוחרות.

קפריסין סיימה במקום הרביעי במוקדמות היורו כשרשמה שלושה ניצחונות, תיקו בודד ושישה הפסדים. משחקו האחרון כמאמן הנבחרת היה ב-19 בנובמבר, לפני קצת פחות מארבעה חודשים, אז הובסו הקפריסאין 6:1 מול בלגיה החזקה, מוליכת הבית. ב-23 משחקיו כמאמן ניצח חמישה פעמים בלבד ורשם 14 הפסדים.

המאמן (49), שאימן לפרק קצר באי השכן גם בלרנקה (2012-13), לא ממש הצליח מאז האליפות ההיסטורית עם עירוני קריית שמונה, על אף שקיבל הזדמנויות רבות כמו בהפועל תל אביב (2013-14), בית"ר ירושלים (2016-17) וכן בתחנה האחרונה שלו בארץ, מ.ס אשדוד.

רן בן שמעון. מה היעד הבא? (BRUNO FAHY/BELGA/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי