בסקוטלנד טוענים: "סלטיק צריכה להחזיר את כיאל"

בירם כיאל
בירם כיאל | אודי ציטיאט, סקופיה

ההשאלה של קשר נבחרת ישראל לצ'רלטון הסתיימה אמש באופן רשמי והוא חזר לברייטון. בגלאזגו מפנטזים: "הוא יוסיף עומק, אין מה להפסיד"

קבוצות: סלטיק
(גודל טקסט)

השאלתו של בירם כיאל מברייטון לצ'רלטון נגמרה אמש (רביעי) באופן רשמי, והקשר הפצוע חזר לקבוצת האם שלו לאחר תקופה מאכזבת בצ'מפיונשיפ. קשר נבחרת ישראל רשם רק 211 דקות משחק בצ'רלטון, בעיקר בגלל פציעות טורדניות מהם סבל. לאחר ההודעה הרשמית של צ'רלטון גם כיאל נפרד הקבוצה בפוסט: "רק רציתי לומר שאני מצטער שלא יכולתי לשחק ולעזור לקבוצה כפי שהייתי רוצה בגלל הפציעה שלי. האוהדים היו נהדרים ומאירי פנים לי ולמשפחתי. מאחל לכם כל טוב בעתיד".

בשבוע שעבר כיאל עבר ניתוח במפשעה והוא צפוי לחזור לכשירות רק בסוף חודש פברואר, ולמרות מצבו הבריאותי והעובדה שאינו נמצא בתוכניות של קבוצתו הנוכחית, כיאל עשוי למצוא את עצמו בדרך לקבוצה חדשה מוקדם מהצפוי.

הבוקר (חמישי), באתר 'Hail 67' המסקר את סלטיק ונחשב לאחד מהמובילים בגלאזגו, נכתב כי סלטיק צריכה להחזיר את הקשר בן ה-31, בדומה לעסקה שנעשתה עבור פרייז'ר פוסטר מסאות'המפטון בעונה שעברה. כזכור, כיאל הוחתם ע"י ניל לנון, מאמן סלטיק הנוכחי בקיץ 2010 והשאיר זיכרונות מתוקים ב'סלטיק פארק'. הכתב היימיש קרטון טוען כי: "לסלטיק אין כמעט מה להפסיד והרבה להרוויח אם תחזיר את בירם כיאל בהשאלה". 


בירם כיאל במדי סלטיק ב-2013 (Mark Runnacles/Getty Images)

עוד נכתב כי: "הקשר האנרגטי מזכיר מאוד את פוסטר, שהתברר כ'בינגו' בעונה שעברה למרות שנודה מסאות'המפטון. גם פוסטר היה בן 31 ופצוע כשחזר לגלאזגו וקיבל אהבה. זאת הזדמנות מצוינת לעשות את זה שוב ואין ספק שכיאל יקפוץ על ההזדמנות. הוא יעניק אפשרויות נוספות במרכז המגרש ויעניק מימד שונה מניר ביטון וסקוט בראון. המאמן יודע להוציא את המיטב מהשחקנים, הוא יודע איך להניע את הקישור, וכיאל יעשה הכל בשביל ההזדמנות הזאת. הוא יכול להיות תוספת משמעותית לסגל".

אם כיאל יחזור לסקוטלנד, הוא יצטרף לחבריו לנבחרת, חאתם אלחמיד וניר ביטון, ויצטרף לרכש מבני יהודה שמתקרב לחתימה רשמית במועדון הפאר הסקוטי, איסמעילה סורו. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי