סוער באנטוורפן, רפאלוב: "תעברו נושא". בולוני: "אני כועס עליו"

ליאור רפאלוב
ליאור רפאלוב | Photonews / Contributor

המאמן אחרי ה-1:1 המאכזב נגד קורטרייק בחצי גמר הגביע, במהלכו למקל-זה החמיץ פנדל: "דידייה דרש את הכדור ועשה סצנה שלמה, אבל ליאור הוא זה שמחליט מי יבעט". הישראלי: "נפתור את זה בחדר ההלבשה"

(גודל טקסט)

אנטוורפן וליאור רפאלוב סיימו אתמול (חמישי) רק ב-1:1 סוער בבית מול קורטרייק במשחק הראשון מבין שניים בחצי גמר הגביע הבלגי. בדקה ה-57 המארחת קיבלה הזדמנות נהדרת לעלות ליתרון, אך דידייה למקל-זה, שאינו בועט בדרך כלל, התעקש לקחת את האחריות והחמיץ מהנקודה הלבנה בתום סצנה שלמה שהתרחשה על כר הדשא. האורחת אמרה תודה ועלתה ליתרון מפתיע (68), שנמחק כעבור 14 דקות על ידי דיומרסי מבוקאני שדאג שקבוצתו של הקשר הישראלי תגיע לגומלין עם תוצאה סבירה.

המאמן לאזלו בולוני זעם: "אני יודע שכולם מסתכלים על הפנדל ותוהים 'איך זה יכול לקרות'. בכנות, גם אני לא יודע. יש לנו שני בועטים קבועים במשך שנתיים: רפאלוב ומבוקאני, כאשר רפאלוב הוא זה שמחליט מי מהם יבעט. אני כועס על דידייה, שדרש לבעוט ועשה סצנה שלמה וגם על השחקנים המובילים שאיפשרו לזה לקרות ולא דרשו לבעוט בעצמם. ניסיתי לומר זאת במהלך המשחק, אך זה לא עבד ממרחק של 60 מטר".

רפאלוב נשאל מדוע הוא לא בעט את הפנדל: "בואו נתמקד בדברים אחרים ונפסיק לדבר על הבעיטה של דידייה", השיב הקשר. "אנחנו נפתור את הנושא הזה בתוך חדר ההלבשה. דידייה רצה לבעוט, להבקיע ולעזור לקבוצה. הפעם זה לא עבד. האם הוא האיש המתאים לבעוט פנדלים? תעברו נושא. יש לנו מספיק שחקנים טובים בסגל שיכולים להכריע משחקעם".

על התוצאה אמר רפאלוב: "כמובן שאנחנו לא שמחים, אך יש עוד משחק וזה עדיין לא נגמר עבורנו. אני חושב שהיו לנו מספיק הזדמנויות להכריע את המשחק, אבל בכדורגל לפעמים הדברים לא הולכים כפי שאתה מתכנן. עלינו לקחת את הדברים החיוביים שהיו בידיעה שמשחק הגומלין יהיה כמו גמר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי